۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

بروجردی در گفت‌وگو با مهر:

انتقام در انتظار نتانیاهو خواهد بود

انتقام در انتظار نتانیاهو خواهد بود

رییس انجمن دوستی ایران و چین گفت: بدون تردید انتقام در انتظار شخص نتانیاهو خواهد بود و بعنوان یک جنایتکار جنگی باید در یک دادگاه بین المللی محاکمه شود.

«علاءالدین بروجردی» رییس انجمن دوستی ایران و چین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و نخست وزیر این رژیم نامشروع نشان داد که نماد تروریسم دولتی در جهان امروز است. ترور شهید نصرالله جنایاتی نابخشودنی است.

نتانیاهو باید در دادگاه بین المللی محاکمه شود

وی ادامه داد: بدون تردید انتقام در انتظار شخص نتانیاهو خواهد بود و بعنوان یک جنایتکار جنگی که تا کنون ده‌ها هزار انسان بی گناه بویژه زنان و کودکان را به شهادت رسانده باید در یک دادگاه بین المللی محاکمه شود و آن روز قطعاً فرا خواهد رسید.

رییس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به پاسخ به جنایات رژیم صهیوینستی، افزود: همه ملت های اسلامی همیشه احساسات خود را بروز داده و عکس العمل نشان داده اند. دولت های اسلامی هم باید عکس العمل مناسب با این جنایت را نشان دهند.

بروجردی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتظار از کشورهای اثرگذار مثل چین دراین‌باره چیست، گفت: چین بعنوان عضو دائم شورای امنیت طبیعتاً باید نقش مهمی را ایفا کند. البته رژیم صهیوینیستی رژیمی است که به قطعنامه‌های شورای امنیت هم اهمیتی نمی دهد. بنابراین تنها راه این است که از طریق کاری که آفریقای جنوبی انجام داد به دادگاه بین المللی شکایت شود و شخص نتانیاهو محاکمه گردد.

کد خبر 6240324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha