۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

موسوی در نطق میان دستور:

معادله جنگ بسیار روشن و صریح است؛ اگر ما نزنیم، می‌خوریم

معادله جنگ بسیار روشن و صریح است؛ اگر ما نزنیم، می‌خوریم

نماینده مردم لامرد در مجلس گفت: معادله جنگ بسیار روشن و صریح است به این صورت که اگر ما نزنیم، می‌خوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی موسوی در نطق میان از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله گفت: باند تبهکار و وحشی رژیم صهیونیستی در حالی دست به این عملیات جنایتکارانه زد که دستور آن از نیویورک صادر شد و می بینیم هر روز با پیشرفته ترین سلاح های آمریکایی، زنان و کودکان بی گناه زیادی کشته می شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز عده ای خوش باور فکر می کنند که می توان با این دشمنان قسم خورده صلح و سازش کرد. در حالی که اینگونه نیست. البته درخت جبهه مقاومت بسیار تنومند و مستحکم است و با شهادت فرماندهان، خللی در ادامه راه آن ایجاد نمی شود و آزادگان جهان تا ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی به مسیر مقاومت خود ادامه خواهند داد.

نماینده مردم لامرد در مجلس در مورد علت این اقدامات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن فرماندهان ارشد جبهه مقاومت گفت: اگر آنطور که شایسته بود انتقام خون شهید سلیمانی را از رژیم صهیونیستی و سران آن می گرفتیم آیا دشمن به خود اجازه می داد که باز هم به ترور و اقدامات خود ادامه دهد؟

وی یادآور شد: پس از شهادت سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان انتقام سخت دادند که نیروهای مسلح ما به پایگاه عین الاسد حمله کردند و گفته شد این فقط یک سیلی بود، حرف ما این است که انتقام برای آنکه نقش بازدارنده ای داشته باشد، باید هم سطح با اقدامات دشمنان باشد اما متاسفانه انتقام سخت از خون حاج قاسم سلیمانی فراموش شد.

موسوی گفت: در ادامه و پس از شهادت اسماعیل هنیه در ایران، مقام معظم رهبری تاکید بر خونخواهی کردند اما متاسفانه برخی افراد بهانه آوردند و گفتند نباید در تله جنگ بیفتیم اما آنان باید بدانند که ما درست در وسط جنگ هستیم چرا که دشمن از بسیاری از خطوط قرمز عبور کرده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عقب نشینی غضب الهی را به دنبال خواهد داشت، گفت: ما در پاسخ به ترور شهید هنیه نیز تعلل کردیم و به همین دلیل رژیم صهیونیستی باز هم از خطوط قرمز عبور کرد و دبیر کل حزب الله لبنان را ترور کرد و اگر باز هم در انتقام از رژیم صهیونیستی تعلل کنیم باید منتظر اتفاقات سخت تری باشیم.

موسوی تاکید کرد: معادله جنگ بسیار روشن و صریح است به این صورت که اگر ما نزنیم، می‌خوریم. ما به نیروهای مسلح و رزمندگان جبهه مقاومت اعتماد کامل داریم و شکی نداریم جبهه حق پیروز خواهد شد و رژیم صهیونیستی از نیروهای مسلح مقتدر ایران ضربه سخت و بازدارنده ای خواهد خورد.

کد خبر 6240405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha