۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

چمران:

جهاد حد و مرز نمی‌شناسد/ راه حزب‌الله ادامه خواهد یافت

جهاد حد و مرز نمی‌شناسد/ راه حزب‌الله ادامه خواهد یافت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه جهاد حد و مرز نمی شناسد، گفت: راه حزب‌الله ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه قطعاً همه مسلمین، ملت ما و مردم ما در مقابل همه این وحشی گری ها ایستاده اند و نمی هراسند به ترجمه آیه ۱۴۶ سوره آل عمران اشاره کرد و یادآور شد: قطعاً پیروزی از آن صابران است؛ امیدواریم مسیر شهید مقاومت و همه شهدای منتقم خون مظلومان پایدار و پابرجا بماند چرا که باور داریم انتقام این خونها توسط ملت های مسلمان از اسرائیل غاصب ستانده خواهند شد.

وی افزود: شهادت این مرد، خسارت بزرگی بهمراه دارد، ولی راه حزب الله و روش مبارزه او با قدرت و صلابت بیشتری تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد یافت.

چمران همچنین ضمن خطاب به مسئولان نظامی و فرماندهان نیروهای مسلح کشور، با اعلام هشداری مبنی بر داشتن هوشیاری کامل در خصوص تحرکات دشمنان جمهوری اسلامی اذعان کرد: ما یک زمانی بر سر تجاوز رژیم بعث غافلگیر شدیم و دیگر نباید این اتفاق بیافتد؛ حالا که امادگی کامل دفاعی و توان تسلیحاتی بالا داریم باید در تمام سطوح با دقت تمام هوشیار و آماده باشیم.

وی ادامه داد: دنیا می داند رژیم جعلی اسرائیل که در راس همه کشتارها و وحشیانه گری های جهان قرار دارد، هیچ خط قرمزی ندارند و نمیشناسد، از این رو ما بایستی در کمال قدرت و آرامش در مقابل حرکت های مزبوحانه دشمن آمادگی صدرصدی داشته باشیم و در مقابل هر پدیده جنایتکارانه آنان مقابله کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه جهاد حد و مرز نمی شناسد و امروز در پی اقدامات وحشیانه اسرائیل خیلی ها فریاد بر می آورند که ما می خواهیم به لبنان برویم و از آرمان های اسلام دفاع کنیم؛ گفت: منِ پیرمرد هم حاضرم، آماده ام تا تفنگ بر دست بگیرم و در راه آزادی قدس بجنگیم؛ این وظیفه ماست و ان شالله، خداوند پیروزی را نصیب ما بگرداند.

کد خبر 6240451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha