۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵

گفت‌وگوی مهر؛

حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است

حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است

تربت حیدریه- امام جمعه تربت حیدریه گفت: حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است و شهادت فرماندهان ارشد آن از همان ابتدا همیشه محتمل بود.

حجت الاسلام سید محمد معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: باند جنایتکار رژیم صهیونیستی بداند که با ترور فرماندهان ارشد به هدفش نخواهد رسید، چرا که حزب‌الله یک سازمان ساختارمند تشکیلاتی قوی دارد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه به زودی جشن پیروزی جبهه مقاومت را خواهیم گرفت و این غم و غصه‌ها و یارب گفتن‌ها نتیجه خواهد داد، گفت: اینکه می‌گویند اسماعیل هنیه در تهران به شهادت می‌رسد و چرا پاسخ نمی‌دهیم، این نوع عجله هیچگاه مطلوب نیست، لذا جبهه مقاومت متشکل از یمن، لبنان، سوریه، عراق و ایران است و باید تمام جوانب کار سنجیده شود و تشخیص زمان مناسب آن با سیاستمداران است.

وی به ویژگی‌های مهم حزب‌الله اشاره کرد و افزود: حزب‌الله به دلیل اینکه چند ویژگی مهم دارد حتی با شهادت فرماندهانش هم از بین نمی‌رود، نخست اینکه حزب‌الله ساختارمند عمل می‌کند و یک سازمان است و وابسته به فرد نیست، لذا همه اقداماتش تشکیلاتی و از روی فکر و اندیشه است.

معلمی گفت: دومین ویژگی حزب‌الله تقسیم کار است که سلول مانند عمل می‌کند، بخشی امنیتی، نظامی، سیاسی و بخشی نیز رسانه‌ای است و هر بخش یک رسالت دارد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: ویژگی سوم اینکه حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با صهیونیست است و شهادت فرماندهان ارشد آن از همان ابتدا همیشه محتمل است، لذا همزمان که در حال مبارزه هستند، کادرسازی می‌کنند و چنانچه پرچم از دست کسی بیفتد شخصی دیگر جایگزین می‌شود.

وی افزود: عرصه چهارم مقاومت است و امروز جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی در برابر رژیم جعلی صهیونیستی ایستاده و در سراسر دنیا در حال مبارزه است، اما رهبر برخی کشورهای اسلامی تنها خوبی که انجام می‌دهند بی‌تفاوت هستند، اما برخی هم تبادلات اقتصادی و تجاری دارند و حتی به این رژیم کودک کش کمک می‌کنند.

معلمی اظهار کرد: اگر همه مسلمانان بر محور مقاومت متحد شوند رژیم غاصب صهیونیستی با همه امکانات مدرن و بروز هم نمی‌تواند در برابر جبهه مقاومت باایستد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: دشمن برای حفظ رژیم منحوس صهیونیستی خط تفرقه را در پیش گرفته است، لذا وحدت امت اسلامی حول محور مقاومت این رژیم جعلی را از صحنه روزگار محو می‌کند.

وی تٱکید کرد: هرگز نباید به ذهن ما خطور کند که با ترور افراد حزب‌الله شکست خورده‌است، حزب‌الله زمانی شکست می‌خورد که تسلیم شود، در عین حال هرچه فرماندهان را ترور کنند به هدفشان که از بین بردن کامل حزب‌الله و حماس است.

کد خبر 6240460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha