۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹

رییس شورای شهر کاشان:

موتور تروریست دولتی رژیم صهیونیستی باید در جهان خاموش شود

موتور تروریست دولتی رژیم صهیونیستی باید در جهان خاموش شود

کاشان - رییس شورای شهر کاشان گفت: موتور تروریست دولتی رژیم صهیونیستی باید در جهان خاموش شود.

علیرضا مفرح در حاشیه جلسه شورای شهر کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله اظهار داشت: شهید نصرالله به آرزوی دیرینه خود رسید و این ما هستیم که از وجود این بزرگوار دیگر بهره ای نداریم.

وی با بیان اینکه شهیدان زنده هستند، ابراز داشت: جسم این شهید بزرگوار دیگر بین ما نیست ولی مطمئن هستیم که روح بزرگوار شهید نصرالله با رزمندگان جبهه مقاومت است و برای پیروزی آنها دعا می کند.

رییس شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه این حجم از رذالت و پستی فقط از عهده یک رژیم سفاک مثل رژیم اشغالگر قدس بر می آید، تصریح کرد: اقدامات این رژیم بر مبنای ترور پایه ریزی شده است و موتور تروریست دولتی رژیم صهیونیستی باید خاموش شود.

وی با اشاره به سکوت دنیا در مقابل این حجم از ترور و کشتار گفت: مسلمانان و به خصوص شیعیان باید نسبت به این ترورهای کور عکس العمل نشان دهند.

مفرح با بیان اینکه مقاومت زنده است و پویاتر از همیشه به کار خود ادامه می دهد، افزود: جبهه مقاومت قائل به شخص نیست ولی با این وجود باید جواب محکم و دندان شکن به این حجم از جسارت و رذالت رژیم صهیونیستی داد.

وی با اشاره به اینکه عدم پاسخگویی به رفتارهای غیرانسانی رژیم صهیونیستی این رژیم جعلی را وحشی تر کرده است، خاطرنشان کرد: انشاالله به زودی با نابودی این رژیم قدس آزاد خواهد شد.

کد خبر 6240462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha