۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷

آیت‌الله جنتی:

انتقام خون سیدحسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

انتقام خون سیدحسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

آیت‌الله جنتی در پی شهادت سیدحسن نصرالله طی پیامی نوشت: انتقام خون سیدحسن نصرالله گرفته خواهد شد و آن انتقام، نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا» (نساء/۷۴)

شهادت عالم مبارز و مجاهد نستوه و فداکار جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم و دولت لبنان، مقاومت فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، شیعیان و ملت‌های مسلمان، تمامی شیفتگان ایشان و آزادی‌خواهان در سرتاسر دنیا و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

سیدحسن نصرالله، اسطوره جهاد و مقاومت، شخصیتی برجسته و ماندگار در تاریخ معاصر جهان اسلام است که عمر شریف خود را وقف مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومان کرد و به نمادی از مقاومت و پایداری تبدیل شد. ایشان همواره حامی مظلومان فلسطین بود و در راه آزادی قدس شریف سالیان سال در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و مبارزه کرد و آنها را دچار استیصال کرد.

شهادت، آرزوی این مرد بزرگ و الهی بود که سرانجام بدان دست یافت. او همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط شقی‌ترین، خبیث‌ترین و درنده‌ترین افراد به شهادت رسید تا بار دیگر نشان داده شود، جبهه مقاومت در مسیر حق و صواب ایستاده و در حال دفاع از اسلام و انسانیت است. همانگونه که با شهادت سیدعباس موسوی و فرماندهان حزب‌الله لبنان، مسیر مقاومت متوقف نشد و بلکه روز به روز قدرتمندتر شد، با توجه به اینکه حزب‌الله ساختارمند و دارای ذخیره انسانی شجاع و مبارز است، مسیر افزایش قدرت حزب‌الله ادامه خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی بدون شک پاسخ جنایت اخیر خود را با قدرت دریافت خواهد کرد و این مسیر دیوانه‌واری را که آغاز کرده، آغازی بر پایان نزدیک خودش خواهد بود. انتقام خون سیدحسن نصرالله گرفته خواهد شد و آن انتقام نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود. از هم اکنون نیز مشاهده خواهیم کرد که ملت‌های مسلمان و مردم جهان چگونه به سید مقاومت ابراز علاقه و ارادات خواهند کرد و این را باید در برابر نفرت عمومی مردم جهان از رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار داد.

رژیم متوحش و کودک‌کش صهیونیستی در افکار عمومی و باورهای مردم جهان دچار شکست بزرگی شده و به حول و قوه الهی با ضربات سهمگینی که از رزمندگان مقاومت دریافت خواهد کرد، به نابودی خواهد رسید.

کد خبر 6240495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha