۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

امام جمعه ارومیه:

ترور «سیدحسن نصرالله» روند مبارزه مقاومت را متوقف نمی کند

ترور «سیدحسن نصرالله» روند مبارزه مقاومت را متوقف نمی کند

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با ترور «سیدحسن نصرالله» روند مبارزه مقاومت متوقف نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلتم سیدمهدی قریشی ظهر یکشنبه در جمع تجمع کنندگان محکومیت جنایات رژیم غاصب اسراییل در لبنان و شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: رژیم غاصب اسراییل با به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت تصور می کند به پیروزی می رسد و روند مبارزه مقاومت را متوقف می کند درحالی که برخلاف تصور او نه تنها پیروز میدان نیست بلکه مقاومت هر روز قوی تر از دیروز در میدان مبارزه حاضر می شود.

وی ادامه داد: جبهه حق و راه اسلام قائم به شخص نیست و آن‌طور نیست که رهبران یا فرماندهان به شهادت برسد راه دین سد شود بلکه مصمم‌تر از گذشته راه شهدا ادامه می‌یابد.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه جبهه حق همواره پیروز است، گفت: طی سنوات گذشته بزرگان و فرماندهان رشید اسلام را به شهادت رساند اما در نهایت جبهه حق پیروز شد.

رژیم غاصب اسراییل به دست رزمندگان مقاومت به کام مرگ خواهد رفت

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری فرمودند درخصوص پیروزی نهایی حزب الله ادامه داد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با عنایات خداوند متعال به دست رزمندگان مقاومت به کام مرگ خواهد رفت.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مقاومت و فرماندهی ۳۰ ساله سید حسن نصرالله گفت: سید مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما این سید با شهادت سعادتمند شد.

وی با بیان اینکه دین اسلام بر جنگ مردانه تاکید دارد و خداوند بر پیروزی حق وعده داده است، گفت: رژیم صهیونیستی تصور نکند با شهادت سید حسن نصرالله، پیروز شده بلکه پیروزی مختص جبهه حق است.

بدون شک انتقام خون رهبر مقاومت و شهدا گرفته می شود

حجت الاسلام قریشی در ادامه عنوان کرد: خداوند متعال انسانهای زبون را به امتحان می کشد تا حیوانیت آنها آشکار شده و مردم با چهره واقعی آنها آشنا شوند و رژیم صهیونیستی و سردمداران آن نیز مشمول این سنت الهی هستند.

وی با بیان اینکه بدون شک انتقام خون رهبر مقاومت و شهدا گرفته شده و ضربه هایی محکمی به رژیم اشغالگر قدس وارد خواهد شد، اظهار کرد: رژیم مفلوک صهیونیستی همواره به خاطر اینکه نمی توانست رو در رو با جبهه حق مقابله کند، دست به ترور و جنگ ناجوانمردانه می زند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: در حال حاضر نیز رژیم مفلوک اسراییل برای ترور رهبر مقاومت دست به قتل عام مردم عادی زد و تصور کرد با ترور رهبر مقاومت دیگر جبهه مقاومت از حرکت باز می ایستد در حالیکه این اقدام جنایتکارانه او مبارزه مقاومت را مضاعف کرد.

کد خبر 6240571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha