۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴

گفت وگوی مهر؛

شهادت حسن نصرالله خون تازه ای در رگ درخت مقاومت می‌دمد

شهادت حسن نصرالله خون تازه ای در رگ درخت مقاومت می‌دمد

سنندج_رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: شهادت حسن نصرالله خون تازه ای در رگ های درخت مقاومت می‌دمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با عرض تسلیت شهادت جانسوز مجاهد عالم و برجسته دبیر کل حزب الله شهید سید حسن نصرالله توسط شقیق ترین جنایتکاران جهان اظهار کرد: بی‌شک شهادت این عالم مجاهد خون تازه‌ای در رگ درخت مقاومت می‌دمد.

وی افزود: بی شک حرکت مقاومت بعد از شهادت این مجاهد شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی که هیمنه پوشالی آنها در طوفان الاقصی شکسته شده و هر روز به زوال و نابودی خود نزدیک‌تر شده و یک سریال از جنایت‌های خود را در یک سال اخیر بیشتر به نمایش گذاشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: تشدید جنایت علیه مردم بی پناه غزه و لبنان و انجام ترور کور نسبت به فرماندهان عالی رتبه مقاومت از سر زبونی و استیصال این رژیم غاصب بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات اظهار کرد: امیدوارین با شهادت سید حسن نصرالله اتحادی بین جبهه مقاومت و آزادی خواهان عالم ایجاد شود تا غده سرطانی از روی زمین محو شود و مسجد الاقصی از لوث صهیونیست‌های فاسد پاک شود و مسلمانان نماز جماعت را با رهبری مقام معظم رهبری اقامه کنند.

وی گفت: بخش عمده از این جنایت‌ها ریشه در تفرقه بین مسلمانان و دولت های مسلمان دارد که اگر این اتحاد، انسجام و وحدت وجود داشت رژیم صهیونیستی جرات انجام این اقدامات را نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات گفت: امیدواریم با خون شهید نصرالله شهید مقاومت و سید مظلوم و خانواده ایشان و جمع فرماندهان رگ غیرت مسلمین بلند شود و وحدت، همگرایی و اتحاد بین مسلمین ایجاد شود.

کد خبر 6240672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha