۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷

امام جمعه کرمانشاه:

سید حسن نصرالله یک راه و مکتب است

سید حسن نصرالله یک راه و مکتب است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه در تجمع مردمی در پی شهادت سید حسن نصرالله با بیان اینکه سید حسن نصرالله یک راه و مکتب است، گفت: پرچم مقاومت بر زمین نمی‌ماند و سردار دیگری آن را بلند می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه حجت الاسلام حبیب الله غفوری در تجمع بزرگ مردم کرمانشاه که در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از مردم سهید فلسطین و لبنان درب مسجد جامع کرمانشاه حاضر شده بودند، اظهار کرد: سید حسن نصرالله با تلاش و مجاهدت‌های چند ده ساله خود در راه جهاد و مبارزه با صهیونیست پیشتوانه و پشتیبانی برای مردم فلسطین و لبنان بود اما شهادت این شخصیتی بزرگ امروز مصیبتی بزرگ برای تمام جامعه مسلمان و آزاده بوده.

وی با اشاره به اینکه شهادت حق این سید مقاومت ما بود، افزود: با رشادت‌ها و جهادی که سید حسن نصرالله داشته بی شک شهادت بهترین پاداش و هدیه خداوند به ایشان بود و این مدال برازنده به دست جنایتکارترین مردم دنیا نصیبش شد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: سبد حسن نصرالله پرچمدار بزرگ جبهه مقاومت بود که امروز این فرد تاثیر گذار و پرچمدار را از دست داد اما ابن را بتید بدانیم و اگاه باشیم که شهید سید حسن نصر الله تنها یک شخصیت نبود بلکه یک راه و مکتب است که راه او ادامه دارد و امروز شهید سید حسن نصرالله از سید حسن نصرالله برای صهیونیست و رژیم ظلم خطرناک‌تر است.

حجت‌الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: آنچه که آمریکا، رژیم صهیونسیتی و هم پیمانانش در غرب و در منطقه باید بدانند این است که خون این شهید سید حسن نصرالله بر زمین نخواهد ماند و بلکه با این اقدام جنایتکارانه این را بدانند که سید حسن نصرالله تازه زنده شد و به الگویی برای جوانان و مسلمانانی در سراسر دنیا شده است.

وی ادامه داد: خون سید حسن نصرالله جوانانی تربیت می‌کند که هزاران سید حسن نصرالله دیگر در دنیا قد برافراشته و راه مقاومت و این شهید را ادامه خواهند داد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه پیروزی اسلام بر کفر از مهمترین وقایع و رخدادهای تاریخ خواهد بود که در حال رقم خوردن است، عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی با ترور و شهادت سید حسن نصرالله حرکت جهان اسلام را به سوی انتقام به زودی خواهد دید و این حرکت تحولات عظیمی برای مبارزه در جبهه مقاومت به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام غفوری شهادت سید حسن نصر الله خللی در راه مقاومت و اقدامات این جبهه ایجاد نخواهد کرد، اضافه کرد: اگرچه این شهادت و از دست دادن این سید مقاومت مصیبتی بزرگ بود اما دشمن بداند که این راه تمام نشدنی است و شهادت سیدحسن نصرالله زمینه‌ای برای شکست رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت را فراهم کرده چرا که پرچم مقاومت و شهدا بر زمین نمی‌ماند و سرداری دیگر پا در میدان گذاشته و این پرچم را برافراشته خواهد کرد.

وی تاکید کرد: صهیونسیت و استکبار جهانی با شهادت سید حسن نصرالله دست به اقدامی زده که مسلمانان دنیا برای خونخواهی از ایشان متحد به پا خاسته و امت اسلامی تا زمان نابودی این غده سرطانی یک لحظه از پا نخواهد ایستاد.

امام جمعه کرمانشاه به اقدامات دشمن در عرصه رسانه با ابجاد یاس و ناامیدی اشاره داشت و گفت: این را بدانیم که دشمن در کنار اقدامات نظامی خود با ورود به فضای رسانه با اهداف شوم علیه دنیای اسلام و خصوصاً ملت ایران وارد عمل شده و قصد دارند با ایجاد نفاق و ۲ دستگی بین ملت ما این وحدت و یکپارچگی را از بین ببرند اما راه حل مقابله با این توطئه ولایتمداری و مطیع امر ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی است همان گونه که شهید سید حسن نصرالله در تمامی امورات نسبت به بیانات مقام معظم رهبری مطیع بودند.

حجت‌الاسلام غفوری در پایان با بیان اینکه توطئه دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی با برنامه‌های تدوین شده خنثی می‌شود و آینده‌ای درخشانی پیش‌روی ما قرار دارد، مطرح کرد: امروز همگی عهد می‌بندیم راهی که شهدا با عظمت و عزت برای ما باز کردند را بدون لحظه‌ای غفلت ادامه دهیم و تا ایجاد و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) از این راه جدا و باز نخواهیم ماند.

کد خبر 6240687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha