۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۰

نامگذاری یک معبر یا میدان در کاشان به نام شهید سیدحسن نصرالله

نامگذاری یک معبر یا میدان در کاشان به نام شهید سیدحسن نصرالله

کاشان - یک معبر یا میدان در کاشان به نام شهید سیدحسن نصرالله نامگذاری می شود.

علیرضا مفرح در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت عالم مجاهد سیدحسن نصرالله اظهار داشت: به احترام مقام والای شهید نصرالله که عمر خود را در جبهه جهاد با رژیم اشغالگر قدس گذراندند، یک معبر یا میدان در کاشان به نام این شهید بزرگوار نامگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تجلیل از رزمندگان سرافراز جبهه مقامت به خصوص شهید سیدحسن نصرالله انجام می‌شود، ابراز داشت: با شهادت سیدحسن نصرالله مکتب و یاد و آرمان‌های این شهید بزرگوار با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه مردم دیار مؤمنان کاشان یک هزار و ۸۲۶ شهید بزرگوار تقدیم به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کرده است، تصریح کرد: باور و اعتقاد کاشانی‌ها با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده است و از این رو ارزش‌ها و آرمان‌های جبهه مقاومت هم مورد توجه مردم کاشان است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام شورای شهر کاشان نشان از ارادت و باور مردم این منطقه به فرهنگ ایثار و شهادت و نبرد با رژیم اشغالگر قدس است، گفت: پس از بررسی‌های لازم معبر یا میدانی در خور شهید سیدحسن نصرالله به نام سید مقاومت نامگذاری می‌شود.

مفرح افزود: این اقدام شورای شهر پس از طی مراحل اداری مربوط انجام و خدمت همشهریان عزیز کاشانی اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6240877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha