۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۸:۱۰

حجت الاسلام محمودی:

شهادت سید حسن نصرالله بن‌بست جبهه مقاومت نیست

شهادت سید حسن نصرالله بن‌بست جبهه مقاومت نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهادت سید حسن نصرالله بن‌بست جبهه مقاومت نیست، بلکه این پرچم را مجاهد دیگری برخواهد داشت و مبارزه با رژیم صهیونیسم با قدرت ادامه دارد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با شخصیت سید حسن نصرالله سید شهدای مقاومت گفت: شهید سید حسن نصرالله شخصیت بزرگی است که شخصیت او را باید از تمام ابعاد مورد بحث و بررسی قرار دهیم و او را به عنوان یک الگوی جهاد مبارزه مقاومت و ایثار و حتی تحت عنوان یک مکتب معرفی کنیم.

وی افزود: باید سید حسن نصرالله رو همانطور که در سخنان رهبر انقلاب بود معرفی کنیم. او شخصیتی است که در برابر صهیونیسم و قدرت‌های استکباری پرچمدار حزب‌الله لبنان شد و توانست عزت و اقتدار را به جهان عرب و ملت لبنان بازگرداند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران سید حسن نصرالله را یک چهره محبوب در میان کشورهای عربی دانست و بیان کرد: سید حسن نصرالله به عنوان یک رهبر محبوب در میان کشورهای عربی مطرح شد. یقیناً اگرچه سید حسن نصرالله به شهادت رسید اما یاد او هرگز فراموش نخواهد شد و در خاطره‌ها جاودان خواهد ماند و هرگز از یادها نخواهد رفت و باید همواره از او به عنوان یک الگو یاد کنیم.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: پس از شهادت سیدحسن‌نصرالله به دشمنان صهیونیستی و آمریکایی می‌گوئیم که فکر نکنند با شهادت سید حسن نصرالله جبهه مقاومت با بن‌بست مواجه می‌شود؛ بلکه این پرچم را سردار و مجاهد دیگری برخواهد داشت و یقیناً مبارزه با رژیم غاصب صهیونیسم با قدرت و قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6240936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha