۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۱

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان:

۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در ماهشهر کشف شد

۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در ماهشهر کشف شد

اهواز - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از دستگیری سوداگر مرگ با کشف ۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد قاسم رحیمی عصر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ فردی که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت داشت شناسایی و تحرکات آن تحت کنترل قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضائی با همکاری مأموران پلیس شهرستان در یک عملیات منسجم و هماهنگ توزیع کننده مواد مخدر را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ رحیمی افزود: از این سوداگر مرگ مقدار ۵۱ کیلو و۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان عنوان کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است و این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت‌های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.

کد خبر 6241050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha