۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مبارزه با استکبار جهانی نیازمند وحدت کلمه و انسجام امت اسلامی است

مبارزه با استکبار جهانی نیازمند وحدت کلمه و انسجام امت اسلامی است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مبارزه با استکبار جهانی نیازمند وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف عصر یکشنبه در آئین بزرگداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله در مصلی بیت المقدس اراک، اظهار کرد: رژیم سفاک صهیونیستی با جنایت‌های خبیثانه خود این تصور باطل را دارد که امت اسلام، مردم غزه، لبنان و دوستداران اهل بیت (ع) از مجاهدت خسته شدند در حالی که شهادت در راه خدا، بزرگ‌ترین آرزوی مردان خدا است.

وی افزود: جهان اسلام شهدای زیادی را در مقابله با استکبار جهانی از دست داد اما شهادت سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه دو بزرگ مرد شجاع و یاور رهبر انقلاب جهان اسلام را بسیار غصه دار کرد چرا که این ۲ شهید، رهبران کبیر مجاهدت و مقاومت و افتخار دنیای اسلام بودند.

امام جمعه اراک گفت: اسرائیل همانند یک پادگان نظامی است که عده‌ای گرگ خون آشام در آن مکان گرد هم آمده‌اند و تمام امکانات را برای انجام جنایات وحشیانه علیه زن و کودک مسلمان و بیگناه بکار گرفته‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: امت اسلامی رسالت خطیری دارند چرا که باید در مقابل استکبار جهانی وحدت کلمه داشته و انسجام خود را حفظ کنند و گوش به فرمان رهبری باشند و دشمن را حقیر نشمارند.

وی نفوذ دشمن را بزرگ‌ترین آسیب و خطر برای امت اسلام عنوان کرد و گفت: در مقابل اقدامات وحشیانه دشمن، نیروهای مسلح مقاومت و حزب الله باید ضریب هوشیاری خود را ۱۰ برابر افزایش دهند و مانع نفوذ دشمن شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تاکید بر اینکه در مقابل هجمه‌های وحشیانه دشمن نباید غفلت کرد، افزود: چنانچه امت مسلمان یک صدم تلاش امروز را در مقابل جنایات ناجوانمردانه دشمن، طی ۱۰۰ سال گذشته انجام شده بود اسرائیل غاصب به این میزان وقیح نمی‌شد و ریشه کن شده بود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: انتظار است ایران اسلامی پشتیبان لبنان باشد چرا که لبنان سنگر عزت ملل مسلمان و قدس شریف، آرمان بزرگ جهان اسلام است.

وی ادامه داد: جنگ روانی دشمن نباید امت مسلمان را از پای درآورد و باید اذعان کرد شهادت افتخار ماست و با عزت از آرمان‌های سید حسن نصرالله و قدس شریف دفاع می‌کنیم و بر این پایبندی افتخار می‌کنیم.

کد خبر 6241094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha