۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۲

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

لبنان و فلسطین مظلوم به پیروزی نهایی خواهند رسید

لبنان و فلسطین مظلوم به پیروزی نهایی خواهند رسید

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: لبنان و فلسطین مظلوم به پیروزی نهایی خواهند رسید و اسرائیل به ذلت خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی یکشنبه شب در مراسم تکریم پدران و مادران شهدا که قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع)، معاونان و مشاور امور ایثارگران استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند، بیان داشت: هر چند جای سید حسن نصرالله و همه شهدای مقاومت خالی است و این مصیبتی برای ما است اما مقام آنها عند ربهم است.

به گفته وی تقدیر الهی بر یک امتیاز بزرگ برای شهید سید حسن نصرالله که ۳۰ سال رهبری مقاومت را در لبنان برعهده داشت، قرار گرفت و او شهید شد.

وی با تاکید بر این نکته که لبنان و فلسطین مظلوم به پیروزی نهایی خواهند رسید، افزود: در حوادث اخیر لبنان و فلسطین، آمریکا و کشورهای اروپایی از اسرائیل حمایت می‌کنند اما در آینده ذلت آنها را خواهیم دید.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: شیعه امام علی (ع) تنها با حرف سازگار نیست و قبل از هر چیزی امام با ماموم باید سنخیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علامت صحت اعمال جذب و دفع است که با مراجعه به دل انسان این موضوع مشخص می‌شود و اگر انسانی نسبت به اهل ایمان و اهل بیت (ع) جاذبه داشته باشد، صادق است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: اصل دین تبری و تولی و جاذبه و دافعه است و کسی که اینها را دارد، همه چیز دارد و کسی که آنها را نداشته باشد، هیچ چیزی ندارد.

وی خطاب به خانواده شهدا گفت: خداوند نعمت بسیار بزرگی به شما داده و امتیاز انسان بر فرشتگان این است که در وجود انسان عشق وجود دارد و قلب مؤمن عرش خداوند رحمان است.

به گفته وی خداوند فرموده همه چیز را برای انسان و انسان را برای خود آفریده‌ام.

کد خبر 6241216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha