۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۵

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی:

جای بزرگانی که در طول تاریخ شهید شدند هیچ گاه خالی نمانده است

جای بزرگانی که در طول تاریخ شهید شدند هیچ گاه خالی نمانده است

بیرجند- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود ، رسیدند، گفت: هیچگاه جای شهیدان در طول تاریخ خالی نمانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل نوفرستی یکشنبه شب در مراسم تکریم پدران و مادران شهدا در مجتمع غدیر بیرجند گفت: در این ایام دل‌های همه عاشورایی و کربلایی است و انشاالله در زمان رجعت شهید رئیسی، حاج قاسم و سید حسن نصر الله خواهند آمد.

به گفته وی در طول تاریخ جای بزرگانی که شهید شده‌اند، هیچ گاه خالی نمانده است و افراد دیگری جای آنها را پر کرده‌اند و پرچم قیام آنها را به دست گرفته‌اند.

وی از شهید سید حسن نصرالله خواست که سلام پدران و مادران شهید را به شهید رئیسی، حاج قاسم و فرزندان شهیدشان در عالم برزخ برساند.

نوفرستی در ادامه این مراسم خطاب به پدران و مادران شهید حاضر در این مراسم گفت: فرزندان شهید شما عاشق اباعبدالله بودند و به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود رسیدند.

در ادامه این مداح اهل بیت (ع) مداحی کرد و در پایان این مراسم حاضران با مشت‌های گره کرده فریاد زدند که نماد هر جنایتی آمریکا است و حزب الله پیروز است، آمریکا نابود است، راه شهیدان طریق عزت ما است و رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است و اسرائیل و استکبار روباه و کفتار هستند.

کد خبر 6241220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha