۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴

سلیمانی:

باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم

باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم تا از وجود آنان در عرصه‌های علمی کشور بیش از پیش استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر صبح امروز در اختمان بنیاد شهید برگزار شد.

یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این برنامه گفت: جامع نخبگانی یک ظرفیت و امکانی برای متعالی کردن اهداف جامعه و کشور است. نخبگان شاهد و ایثارگر آینده‌سازانی هستند که می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند و امروزه به بسترسازی برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت نیازمندیم.

وی افزود: امروزه اگر مقاومتی در کشورمان صورت می‌گیرد به خاطر خون پاک شهدا است. اگر رجوع کنیم به وصیت نامه شهدا می‌بینیم که به همدلی و مودت تاکید زیادی داشتند و نکته مهم این است که ما تحت عنوان نخبگان شاهد در حال انجام وظیفه هستیم و خیلی می‌توانیم در تحقق برنامه‌های بنیاد ایثارگران تأثیر گذار باشیم.

سلیمانی مطرح کرد: بسیاری از شهدای ما از نخبگان تحصیلی زمان خود بودند و در بین آنان بزرگانی چون شهید چمران، شهید باقری و شهید زین‌الدین حضور داشتند.

وی تاکید کرد: باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم، تا از وجود آنان در عرصه‌های علمی کشور بیش از پیش استفاده کنیم.

این خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6241275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha