۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷

گفتگوی مهر؛

نیروهای جبهه مقاومت هیچ ترسی از شهادت ندارند

نیروهای جبهه مقاومت هیچ ترسی از شهادت ندارند

شهرکرد-مشاور امور روحانیون استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله، گفت: مسیر ما مسیر سیدالشهدا (ع) است و هیچ ترسی از شهادت نداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هرچه ما به زمان ظهور امام عصر (عج) نزدیک می‌شویم امتحانات و بلایا نیز افزایش پیدا می‌کنند.

وی افزود: شیاطین و اجنه در آخرالزمان در منازل، محل کار و اطراف ما حضور حداکثری دارند و به همین علت است که به انسان‌ها توصیه می‌شود حتماً پیش از خواب وضو داشته باشند تا از آن‌ها در برابر این موجودات محافظت شود.

مشاور امور روحانیون استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز شاهد علاقه عجیب انسان‌ها به نگهداری حیواناتی مانند سگ هستیم که همین امر می‌تواند موجب جذب اجنه و شیاطین شود بنابراین در چنین فضایی تنها آن‌هایی در امان خواهند بود که اهل مراقبه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی با تاکید بر اینکه یک شوخی به ظاهر ساده با نامحرم می‌تواند ما را درگیر فتنه شیاطین و اجنه کند، عنوان کرد: در زمانی که آتش دشمن شروع به باریدن می‌کند بروز حوادث در خانواده‌ها و جوامع امری طبیعی است.

مشاور امور روحانیون استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شرایط آخرالزمان که میزان فتنه‌ها به اوج خود می‌رسد رمز پیروزی ما مقاومت و مراقبه است.

وی با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، اضافه کرد: امروز این رژیم خون‌خوار در ادامه جنایات خود دست به ترور رهبران جبهه مقاومت و به شهادت رساندن نیروهای حزب‌الله می‌زند اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که رسیدن به اهداف بزرگ هزینه بالایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی یادآور شد: رژیم کودک‌کش اسرائیل ضربات بسیار سهمگینی از سوی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت خورده است و به همین علت نیز دست به چنین جنایات هولناکی می‌زند.

مشاور امور روحانیون استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آنچه امروز بیش از هر موضوعی اهمیت دارد اتحاد و همدلی است چراکه ایجاد دوقطبی در جامعه ضربات سهمگین‌تری نسبت به شهادت سیدحسن نصرالله در پی خواهد داشت و راه را برای سو استفاده دشمن و ایجاد آشوب باز می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسیر ما مسیر سیدالشهدا (ع) است و ما هیچ ترسی از شهادت نداریم لذا باید به بهترین شکل خود را برای زمان ظهور امام عصر (عج) آماده کنیم تا توفیق یاری ایشان را به دست بیاوریم.

کد خبر 6241400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha