۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته می شود/ الگو مکتب عاشورا است

انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته می شود/ الگو مکتب عاشورا است

دهدشت_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: دشمن زبون به اهدافش نمی رسد و انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته می شود.

سید علی اصغر پور بهشت، در گفت و گو با خبرنگار مهر، شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان و همراهان عزیزش را تسلیت گفت و افزود: شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان و همراهان او، ضایعه‌ای دردناک برای جبهه مقاومت و همه آزادگان عالم است.

وی ابراز داشت: شهادت‌ها در طول تاریخ تشیع همواره مایه‌ی رشد و پیشرفت و اعتلای مذهب بوده و هر جا که چنین مواردی را داشتیم، الگویی چون سیدالشهدا، آقا اباعبدالله الحسین، در مکتب عاشورا تلمذ و تدریس کردند.

وی بیان کرد: هرچند این ضایعه سنگینی برای خواص جبهه مقاومت است، اما بنا به وعده‌های صادق مقام معظم رهبری، هرگاه پرچمی از دست بزرگ‌مردی در جبهه مقاومت افتاده، عزیزی دیگر آن را به دست گرفته و ادامه داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تأکید کرد: دشمن زبون به اهدافش نخواهد رسید و ملت ما و جبهه مقاومت با این شهادت‌ها بیدارتر خواهند شد و ان‌شاءالله این رژیم کودک‌کش به زوال تاریخ سپرده خواهد شد.

وی همچنین افزود: پیامی که شهادت می‌تواند برای همه آزادی‌خواهان داشته باشد، این است که ماهیت رژیم کودک‌کش و ارباب آمریکای جهان‌خوار را فاش می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: مطمئن باشید که انتقام این شهید و همه شهدای جبهه مقاومت به زودی گرفته خواهد شد و ان‌شاءالله پیروز واقعی جبهه مقاومت و حزب‌الله قهرمان خواهد بود.

کد خبر 6241467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha