۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم:

اسامی برندگان هدایای آزمون های حفظ عمومی قرآن اعلام شد

اسامی برندگان هدایای آزمون های حفظ عمومی قرآن اعلام شد

محمد مهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، از اعلام اسامی برندگان  هدایای آزمون های حفظ عمومی قرآن کریم در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با اعلام اسامی برندگان هدایای آزمون های حفظ عمومی قرآن کریم در کشور گفت: همانطور که از قبل اعلام شده بود، روز چهارشنبه ۴ مهرماه سال جاری مراسم قرعه کشی قبول شدگان آزمون‌های حفظ عمومی در کشور با حضور رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، جمعی از مدیران، اساتید و پیشکسوتان قرآنی برگزار شد.در این مراسم از تعداد ۲۲۷۶۱ نفر افراد واجد شرایط برای حضور در قرعه‌کشی، به ۱۰۴۲ نفر بر اساس مصوبه ستاد راهبری قرآن کریم جوایزی در نظر گرفته شد که اسامی این افراد در همین خبر قابل مشاهده است.

بحرالعلوم ادامه داد: واجدین شرایط شرکت در این قرعه کشی در مقاطع ۱، ۲، ۳، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ جزء در آزمون های حفظ عمومی شرکت و مدارک خود را دریافت کردند.

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم تصریح کرد: افرادی که قبلاً در آزمون‌های حفظ تخصصی دارای مدرک بودند و همینطور کسانی که قبلاً توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در حفظ ۵ جزء تشویق شده بودند از شرکت در این قرعه‌کشی محروم بودند، مگر اینکه محفوظات خودشان را ارتقا داده باشند.

وی ادامه داد: این قرعه کشی بر اساس تعداد شرکت کنندگان و قبول شدگان هر استان به نسبت کشور انجام و بیشترین هدایا را استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و فارس به خود اختصاص دادند که هدایای برگزیدگان این قرعه کشی، طی ماه آینده توسط ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها به برندگان پرداخت خواهد شد.

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم در پایان گفت: اعتبار این هدایا که جمعاً ۲ میلیارد تومان است، توسط شورای توسعه فرهنگ قرآنی تامین و اختصاص داده شد که امید است در آینده هم شاهد چنین برنامه‌های حمایتی از این شورا باشیم.

علاقه مندان برای دریافت اسامی از اینجا می‌توانند کلیک کنند.

کد خبر 6241497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha