۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جوانی جمعیت در فارس

پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جوانی جمعیت در فارس

شیراز-رئیس سازمان بازرسی استان فارس از پرداخت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان با پیگیری های آن سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم اکرمی با اشاره به اینکه این قانون در راستای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده و سیاست‌های برنامه ششم توسعه و قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و نقشه مهندسی فرهنگی کشوراست، گفت: بر اساس این قانون تکالیفی برای دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور تعیین شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس همه ابزارهای نظارتی بازرسی برای اجرای بهتر آن به کار گرفته شده تا در صورت انحراف دستگاه‌ها از قانون مذکور، بتوان از بعد نظارتی ورود جدی و موثرتری داشت.

اکرمی افزود: با انجام بازرسی موردی در خصوص بررسی علت تأخیر در پرداخت تسهیلات ازدواج در برخی بانک‌های استان فارس و در راستای پیگیری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با بررسی علت تأخیر در پرداخت تسهیلات مذکور، پیشنهادات لازم نیز ارائه شد.

رئیس سازمان بازرسی استان فارس گفت: در راستای اجرای پیشنهادات بازرسی کل استان فارس ۵ هزار و ۱۰۰ پرونده بررسی و مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به مشمولان تسهیلات پرداخت شد.

کد خبر 6241503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha