۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵

 بنیاد بین المللی غدیر:

جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد،به هیچ قاعده ای پایبند نیستند

جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد،به هیچ قاعده ای پایبند نیستند

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و شهادت سید مقاومت نشان داد که استکبار جهانی و در رأس آنها امریکای جنایتکار به هیچ قاعده و قانونی پای بند نیستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در بیانیه ای تسلیت گفت.

بسم اللّه الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

شهادت مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت و نماد عزّت و اقتدار علوی، جناب سید حسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه، اگرچه تلمه‌ای جبران ناپذیر است اما بی‌تردید گشاینده فصلی جدید در مسیر آزادی قدس شریف خواهد بود.

او که پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود، پس از سال‌ها جهاد فی سبیل الله و مبارزه با ظلم و استکبار برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و فداکاری و ایثار برای عزّت مسلمین به دست رژیم پلید و خبیث صهیونیستی به شهادت رسید.

او سردار پر افتخار مکتبی بود که با آموزه "هیهات من الذله" در مقابل ظلم و استکبار ایستاد، با شعار "کونوا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً" به جهاد فی سبیل الله در حمایت از مظلومان پرداخت و با نغمه آسمانی "لبیک یا حسین"، پرچم‌دار ظلم‌ستیزی، حق‌طلبی و شهادت طلبی در راه آرمان‌های الهی شد.

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و شهادت سید مقاومت نشان داد که استکبار جهانی و در رأس آنها امریکای جنایتکار به هیچ قاعده و قانونی پای بند نیستند، حقوق ملت‌ها در ادبیات آنها معنا ندارد و برای عزت و اقتدار، برای مقابله با ظلم و استکبار و برای رهایی از چنگال خون آلود جنایتکاران خبیث امریکایی و اروپایی راهی جز جهاد و مقاومت وجود ندارد. کلام نورانی و انگیزه بخش سید مقاومت هنوز طنین انداز است که: شیعه هستی یا سنی؟ مهم این است که آیا حاضری برای قبله اول اسلام جانت را فدا کنی یا خیر؟ آیا حاضر هستی با کفتارهای اسرائیلی مبارزه کنی یا اینکه می خواهی مثل شیوخ سعودی و اماراتی با آنها مصالحه کنی؟ شیعه علی بن ابی طالب قدس و فلسطین را فراموش و رها نخواهد کرد.

دشمنان اسلام بدانند همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، "سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت" و بر همین اساس به حول و قوه‌ی الهی جبهه مقاومت به ویژه حزب الله همیشه پیروز قدرتمندتر از گذشته به راه پرافتخار خود ادامه خواهد داد، خون شهید سید حسن نصرالله، در رگ‌های جوانان مسلمان منطقه جریان خواهد یافت، جبهه مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، بیش از پیش قوی‌تر و ضربات مرگبار آن بر پیکر منحوس رژیم صهیونیستی، کوبنده‌تر خواهد شد، همبستگی، انسجام و برادری در مسیر آزادی قدس در میان ملت های مسلمان فزونی خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است

بنیاد بین المللی غدیر شهادت سید عزیز مقاومت و همرزمان پرافتخارش بویژه سردار سرلشکر پاسدار حاج عباس نیلفروشان را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت اسلامی، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم شهدای این جنایت، تبریک و تسلیت می‌گوید و

حکم نورانی مقام معظم رهبری را یادآور می شود که: بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بیانیه بنیاد بین المللی غدیر

کد خبر 6241557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha