۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۹

مدیرکل صدا و سیمای کردستان:

واکنش به شهادت سید حسن نصرالله سریع انجام شود

واکنش به شهادت سید حسن نصرالله سریع انجام شود

سنندج- مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: واکنش به شهادت سید حسن نصرالله ضروری و مهم است و این اقدام باید با سرعت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرادی در جلسه هم افزایی در خصوص انعکاس رسانه‌ای خبر شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: امروز در واکنش به این واقعه دردناک شهادت سید حسن نصرالله دانش آموزان، دانشجویان و بازاریان و اصناف مختلف و دیگر اقشار مختلف باید واکنش نشان دهند.

وی بیان کرد: واکنش به تحولات مهم در منطقه متأسفانه کند انجام می‌شود در حالی که واکنش از خود کنش مهم‌تر است و می‌تواند تأثیرات زیادی در کنترل و مدیریت اعمال کند.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان تصریح کرد: بعد از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله سه تجمع در سنندج برگزار شد که با توجه به شرایط قومی و مذهبی در منطقه نمود و ظهور آنها مهم است و دیده شدن اقدامات و واکنش‌های استان در مناسک مختلف مهم و مؤثر و دارای آثاری ارزشمند است.

مرادی بیان کرد: برای حرکات انجام شده در سطح ملی و بین‌المللی نیازمند حضور مردمی هستیم هرچند که کردنشین‌ها قرابت متعددی با مردم فلسطین از نظر دینی و مذهبی دارد.

وی افزود: همگرایی و وحدت و تجمع خودجوش با یک بازتاب رسانه‌ای می‌تواند هم افزایی ایجاد کند.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان عنوان کرد: رسانه نقش مهمی در مهندسی افکار عمومی و جهت دهی به حرکات حکومتی و مردمی دارد.

مرادی تصریح کرد: بعد از حمله رژیم غاصب به جنوب لبنان در حقیقت خود صهیونیست‌ها در سردرگمی بودند که در نهایت رسانه‌های طرف مقابل و حتی ایرانی را دنبال می‌کردند و خط خبری مشخصی که اخبار ضد و نقیضی که دریافت می‌کردند از شهادت یا زخمی شدن و یا عدم حضور سید حسن نصرالله که در نهایت منجر به بمباران چندین بارها همان نقطه را داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: لازم است که در بحث انسانی جریان فاجعه لبنان علما به میدان بیایند و بازنمایی و برجسته سازی و همگرایی داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: دانشگاه‌ها هم برای اعلام انزجار از این وضع مهم است که تجمعاتی داشته باشند و در کل نیاز به یک جریان سازی در این حوزه وجود دارد.

مرادی افزود: مدارس هم رکن اصلی در برگزاری تجمعات هستند و آنها به دلیل اینکه با آینده سازان جامعه در ارتباط هستند می‌توان در سطح وسیع اعلام انزجار از اقدامات اخیر رژیم داشته باشند.

کد خبر 6241646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha