شیخ نعیم قاسم: شهید سید حسن نصرالله هرگز میدان را ترک نکرد

شیخ نعیم قاسم: شهید سید حسن نصرالله هرگز میدان را ترک نکرد

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان در نخستین سخنرانی خود پس از شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: دبیرکل جدید حزب الله لبنان به زودی انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان در نخستین سخنرانی خود پس از شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: دبیرکل جدید حزب الله لبنان به زودی انتخاب خواهد شد.

وی در ابتدای این سخنرانی تاکید کرد: ما یک برادر بزرگوار، پدر و رهبر را از دست دادیم، دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله، این انسان بزرگ که از دوران کودکی تا لحظه شهادتش در عرصه جهادی، تبلیغی و بسیج باقی ماند.

وی افزود: سید حسن نصرالله محبوب مردم، آزادی خواهان جهان و ملت فلسطین بود. وی الگوی همه کسانی است که به رهایی فلسطین از ظلم صهیونیست‌ها و شکستن قدرت استکبار آمریکایی- صهیونیستی امید دارند.

وی تاکید کرد: شهید سیدحسن نصرالله ذوب در اسلام بود، وی ادامه دهنده خط امام بود و در مسیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت می‌کرد. سیدحسن نصرالله همه چیز خود را در راه خدا فدا کرد و لحظه‌ای میدان مبارزه را ترک نکرد. سید، عاشق آزادی فلسطین بود.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: با وجود شهادت شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان ارشد مقاومت، حزب الله لبنان همچنان به عملیات‌های خود با قدرت ادامه خواهد داد و این ترورها هیچ تأثیر بر توانمندی مقاومت نداشته است.

وی تاکید کرد: عملیات‌های مقاومت اسلامی حزب الله لبنان را زیر نظر داشته باشید و ببینید که شدت حملات حزب الله لبنان هرگز کمتر نشده است. حزب الله روز گذشته تنها با یک موشک که به سوی حیفا پرتاب شد، یک میلیون صهیونیست را راهی پناهگاه کرد.

معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان تاکید کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی جرأت ورود زمینی به اراضی لبنان را به خود بدهد، باید بداند که نیروهای حزب الله لبنان برای مواجهه زمینی برابر آنها در آمادگی کامل قرار دارند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ما در سریع‌ترین زمان ممکن دبیرکل جدید حزب الله لبنان را بر اساس چارچوب از پیش تعیین شده انتخاب خواهیم کرد و همه می‌دانند که گزینه‌ها در این زمینه مشخص هستند.

معاون دبیر کل شهید حزب الله لبنان در ادامه نخستین سخنرانی خود پس از شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: برخلاف آنچه رژیم صهیونیستی مدعی شده نشستی که شهید سید حسن نصرالله در آن حضور داشت با حضور ۲۰ نفر از فرماندهان مقاومت برگزار نمی‌شد و ما این ادعا را تکذیب می‌کنیم.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: مسیری که از سوی شهید سید حسن نصرالله ایجاد شد، همچنان ادامه دارد و حزب الله نیز با تمام توان این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رهبران حزب الله و فرماندهان آن همچنان به مسیری که شهید سید حسن نصرالله دنبال می‌کرد و به آن اهتمام داشت، ادامه خواهند داد.

معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان در ادامه افزود: ما در میدان حضور داریم و ذره‌ای از مواضع شهید سید حسن نصرالله کوتاه نخواهیم آمد. پس از شهادت سید حسن نصرالله عملیات‌های حزب الله با همان قدرت و حتی بیشتر ادامه یافته است.

وی افزود: این نبرد طولانی است و همه گزینه‌ها روی میز است. ما برای هر احتمالی در زمینه ورود زمینی رژیم صهیونیستی به اراضی لبنان آمادگی داریم و در صورت ورود آنها تصمیم مناسب را اتخاذ خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما با توکل بر خداوند عز و جل توانمندی‌های خود را تقویت کرده و آماده هر گزینه‌ای هستیم. البته از این مساله مطمئن هستیم که رژیم صهیونیستی هیچکدام از اهدافش را محقق نخواهد کرد و ما از این نبرد پیروز بیرون می آییم.

شیخ نعیم قاسم در ادامه افزود: ما گزینه‌های شهید سید حسن نصرالله برای فرماندهان به شهادت رسیده را در اختیار داریم و بر اساس همین موضوع در تعیین فرماندهان و کادر حزب الله عمل خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در ساختار تشکیلاتی حزب الله لبنان، معاونان فرمانده و گزینه‌های جایگزین حضور دارند که در صورتی که فرمانده در هر شرایطی نتواند به مأموریت خود ادامه دهد، این افراد جایگزین وی خواهند شد.

وی با اشاره به پایداری، ایستادگی و مقاومت ملت لبنان، تاکید کرد: این ملت بزرگ که همواره مأموریت‌های سختی را برعهده گرفته، این بار هم به مسئولیت‌های خود عمل کرده و ما در نهایت همانند جنگ سال ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) بر دشمن صهیونیستی پیروز خواهیم شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در همه مناطق از اراضی لبنان مشغول به جنایت است و به همه مردم، کودکان، زنان، سالمندان و حتی تیم‌های امدادی حمله می‌کند.

کد خبر 6241656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha