۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

۱۱۱۱ واحد مسکونی محرومان در البرز بازسازی و نوسازی شد

۱۱۱۱ واحد مسکونی محرومان در البرز بازسازی و نوسازی شد

کرج- دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از بازسازی و نوسازی هزار و ۱۱۱ واحد مسکونی محرومان در استان البرز خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۲۵۳ کلاس درس در البرز مرمت و بازسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ضیاالدین حزنی صبح دوشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از ۷۰۳ طرح محرومیت زدایی با تسلیت شهادت سید جبهه مقاومت افزود: باید صبور باشیم، اگر چه به واسطه جنایات‌های ظالمان دل‌های همه خون است اما نباید از کنار این خون‌های مطهر عبور کرد.

سردار حزنی اضافه کرد: کارهای جهادی از افتخارات نظام اسلامی است که باید تمام دستگاه‌های اجرایی برای مرتفع کردن مشکلات این قشر پای کار آورد.

وی با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمندی جوانان ایرانی در زمان شیوع کرونا گفت: در اوج تحریم‌ها با دست خالی توانستیم از مردم خود حمایت و حفاظت کنیم که استان البرز جزو استان‌های بسیار فعال بوده است‌.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه افزود: رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم می‌توان امید و نشاط را برای پاسداری از نظام به‌وجود آورد و از افتخارات ما در سپاه این است که باید حواسمان به مردم باشد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رضایت مردم رضایت خداوند است، گفت: در ساختمان جدید بسیج سازندگی البرز باید برای مرتفع کردن مشکلات محرومان استان تلاش شود.

وی با بیان اینکه مسائل حاشیه نشینی در البرز باید وارد طرح‌های محرومیت زدایی شود، افزود: سهم اعتباری استان البرز در این زمینه افزایش یابد.

حزنی با اشاره به اینکه در البرز یک هزار و ۱۱۱ واحد مسکونی محرومان بازسازی و نوسازی شده است، گفت: ۶ هزار و ۲۵۳ کلاس درس در البرز مرمت و بازسازی شده و ۳۳۶ زندانی هم آزاد شده که اقدامات جهادی قابل توجهی است.

گفتنی است آئین بهره برداری از ساختمان شهید عباس آسمیه و ۷۰۳ طرح عمرانی محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان البرز با سردار سیدضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی و مسئولان استان البرز برگزار شد.

این طرح‌ها شامل ۲۸۲ طرح احداث و بازسازی خانه محروم، بازسازی، شاداب سازی و مرمت ۳۱۰ مدرسه، ۲۸ مسجد، حسینیه و امامزاده، اجرای ۷ طرح آب روستایی، ۳ پروژه آب کشاورزی، یک پروژه بسیج آبرسانی، احداث ۴ سالن و زمین ورزشی، راه اندازی ۲۲ کارگاه اشتغالزایی، احداث دو یادمان شهدا، احداث دوخانه عالم و برخی دیگر از پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی هستند.

همچنین در حاشیه این مراسم استودیو و مرکز رسانه‌ای طنین، مرکز نیکوکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و قرارگاه ازدواج سازمان بسیج سازندگی این استان به بهره برداری رسید.

کد خبر 6241758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha