۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

اداره هواشناسی استان همدان مطرح کرد؛

باد و باران میهمان روزهای آینده همدان

باد و باران میهمان روزهای آینده همدان

همدان ـ اداره هواشناسی استان همدان گفت: از بعدازظهر امروز افزایش وزش باد و ابر در مناطقی از شمال استان همراه با بارش‌هایی که عمدتاً خفیف و پراکنده هستند را شاهد خواهیم بود.

محمد حسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای فردا و پس فردا در ساعاتی از بعدازظهر افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتاً شدید را داریم که برای روز چهارشنبه سرعت باد بیشتر خواهد بود و وزش باد شدید را نیز در اغلب نقاط استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: فردا و پس فردا افزایش ابر را در ساعات بعدازظهر داریم، بعید نیست در پاره‌ای از نقاط بارش‌هایی را به شکل خفیف شاهد باشیم و ازچهارشنبه به بعد عمدتاً آسمان استان صاف و آفتابی و از نظر دمایی از امروز رفته رفته افزایش نسبی دماهای طی روز و صبحگاهی را داریم و دماها افزایش قابل توجهی می‌تواند داشته باشد.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان در ادامه عنوان کرد: کمینه و بیشینه در ایستگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ و ۱۹ درجه سلسیوس بوده و در این مدت بهار با ۵ درجه خنک‌ترین، نهاوند و اسدآباد با ۲۲ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.

کد خبر 6241795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha