۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴

در مراسمی؛

دادستان جدید دورود معرفی شد

دادستان جدید دورود معرفی شد

خرم‌آباد - در مراسمی، «مسلم الماسی» به‌عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب دورود معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا بوالحسنی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری لرستان در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درود ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همچنین اشاره به سند تحول قضائی و برنامه عملیاتی دادگستری استان، اظهار داشت: سرعت عمل در روند رسیدگی پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی باید در دستور کار مدیران قضائی شهرستان قرار گرفته و علت تأکید بر این مسئله موضوع حق‌الناس است.

وی با اشاره به اینکه دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم نقش مطالبه‌گری دارد، عنوان کرد: احداث کمربندی شهر دورود از مطالبات مردم دورود است که انتظار داریم دادستان شهرستان در این راستا اقدامات عاجل صورت دهد.

حمیدرضا بوالحسنی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری لرستان بر تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد و ادامه داد: باید با جرایم خشن و برهم‌زننده نظم و آرامش عمومی با قاطعیت برخورد کرد.

بوالحسنی با اشاره به اینکه دادگاه صلح به تشکیلات دستگاه قضا اضافه شده است، تصریح کرد: این دادگاه منافاتی با شورای حل اختلاف نداشته؛ بلکه نقش آن را پررنگ‌تر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به قانون الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول، گفت: درصد بالایی از ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی مربوط به عدم ثبت رسمی اموال غیرمنقول است که طبق این قانون اموال غیرمنقول که برای آن‌ها سند حدنگاری صادر شده باید نقل‌وانتقال آن‌ها حتماً به‌صورت رسمی ثبت شود و نقل‌وانتقال آن‌ها به‌صورت عادی فاقد اعتبار است.

بنابراین گزارش، در این مراسم از زحمات «گودرز امرایی» دادستان سابق شهرستان درود تقدیر به عمل آمد و «مسلم الماسی» به‌عنوان دادستان جدید شهرستان درود معرفی شد.

«مسلم الماسی» سابقه دادستانی شهرستان‌های روانسر، پاوه و هرسین را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6241800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha