۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

معاون استاندار اصفهان:

همه دستگاه‌های اجرایی اصفهان موظف به تقویت فراجا هستند

همه دستگاه‌های اجرایی اصفهان موظف به تقویت فراجا هستند

اصفهان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه‌های استان تقویت حوزه انتظامی را وظیفه خود بدانند زیرا تقویت این حوزه به نفع همه مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته فراجا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی و تسلیت شهادت اسوه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و سردار سرافراز «سرتیپ پاسدار شهید نیلفروشان» گفت: جبهه مقاومت تحت فشارهای سنگینی است و انسجامی که برای برخورد با وحشی‌گری‌های رژیم صهیونسیتی مورد انتظار است، کم‌رنگ شده است.

وی ادامه داد: از این رو می‌طلبد تا امت اسلام با وحدت و یکدلی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند و حق طلبی را در جهان فریاد بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص تقویت بنیه فراجای استان، اظهار کرد: نخستین نکته‌ای که ضروری است مد نظر قرار بگیرد تعیین تکلیف مسئله پشتیبانی و بودجه‌ریزی فراجا است.

جان‌نثاری افزود: بایستی این موضوع تشریح و تبیین شود که تعیین بودجه و پشتیبانی به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز است زیرا در برخی جهات برای تقویت بنیه فراجا با خلأهای قانونی مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: البته مدیریت استان بر خود وظیفه می‌داند که با سرعت بالایی مشکلات و چالش‌های نیروهای خدوم فراجا را رفع کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در مورد اماکن امانی، واگذاری و … که تحت اختیار فراجا است به صورت موردی نشست‌هایی برگزار و تصمیمات لازم با همفکری و تعامل اخذ شود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت فضای فیزیکی دستگاه قضائی و انتظامی استان شایسته خدمت رسانی به مردم شریف اصفهان نیست از این رو درصدد هستیم این موارد در چارچوب قانون رفع شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه‌های استان تقویت حوزه انتظامی را وظیفه خود بدانند زیرا تقویت این حوزه به نفع همه مردم است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تا در هفته گرامیداشت فراجا به هر نحوی که می‌توانند برای تقویت این نهاد قدرتمند و حیاتی، اقدامات شایسته‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کنند همچنین به نحوی عمل شود که این پرسنل خدوم احساس کنند که مورد احترام، تکریم و پشتیبانی هستند تا امنیت بر استان حاکم باشد.

جان‌نثاری با تأکید بر اینکه بایستی پلیس بعنوان مؤلفه قدرت نظام در جامعه تعریف و تقویت شود، تشریح کرد: گرامیداشت هفته فراجا مردمی برگزار شود و خدمات پلیس توسط شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، صداوسیما، ائمه جماعت و سایر مؤثرین و نهادهای فرهنگی و اجتماعی جامعه به مردم یادآوری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: مردم ما به پلیس اعتماد دارند و پلیس ما مقتدر و محبوب است و علی‌رغم همه مشکلات و چالش‌های معیشتی پای آرمان‌های نظام اسلامی و حفظ امنیت مردم ایستاده‌اند.

جان‌نثاری یکی از مؤلفه‌های قدرت هر نظام از جمله نظام جمهوری اسلامی را قدرت پلیس دانست و بیان کرد: حال اگر پلیس ضعیف شد مردم ضرر می‌کنند، زیرا اولین شرط موفقیت دشمن خارجی بهم ریختن نظم جامعه است.

وی ادامه داد: هر کجای دنیا که براساس عقل و حکمت عمل می‌کنند پلیس خود را تقویت و از اقداماتی که منجر به تضعیف پلیس می‌شود خودداری می‌کنند.

کد خبر 6241869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha