۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

اعتمادی به بنیادمسکن برای خانه دار شدن مردم درطرح نهضت ملی نداریم

اعتمادی به بنیادمسکن برای خانه دار شدن مردم درطرح نهضت ملی نداریم

اصفهان -فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت هیچ اعتمادی به بنیاد مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین بنیاد مسکن استان اصفهان برای خانه دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر از شاهین‌شهر، سیدمحمدرضا کاظمی طبا ظهر ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تسلیت و تبریک شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و یاران وی به خصوص سردار شهید نیلفروشان، اظهار کرد: هیچ اعتمادی به بنیاد مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین بنیاد مسکن استان اصفهان برای خانه دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن نداریم.

وی با تاکید بر اینکه از امروز ۹ مهرماه هیچ نهاد و دستگاهی اجرایی حق همکاری با بنیاد مسکن تا زمان مرتفع شدن مسائل و مشکلات متقاضیان طرح نهضت مسکن ملی را ندارد، تاکید کرد: چنانچه نهاد یا دستگاه اجرایی با این مجموعه همکاری داشته باشد با او برخورد خواهد شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: چند سالی هست که به مدیریت استان در خصوص عملکرد ضعیف مدیریت بنیاد مسکن حوزه شهرستان شاهین‌شهر و میمه تذکر می‌دهیم اما هیچ گوش شنوایی برای تغییر و تحول در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عملاً بنیاد مسکن استان اصفهان نشان داده است که به هیچ عنوان به دنبال اصلاح نیست، گفت: این نهاد که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد شد متأسفانه امروز از رسالت اصلی خود منحرف شده است و به نوعی به سمت بنگاه داری انحراف پیدا کرده است که نگاه به هیچ عنوان برای ما دولتمردان قابل پذیرش نیست.

کاظمی طبا از نهادهای نظارتی همچون دیوان محاسبات کل کشور و سازمان بازرسی خواست که به حوزه عملکردی پروژه ۹۲۰ واحدی ورد پیدا نمایند، گفت: به دلیل همین عملکرد ضعیف بنیاد مسکن و عدم پاسخگویی به متقاضیان پروژه نهضت ملی مسکن نزدیک به ۱۷ ماه دچار عقب افتادگی است.

وی متذکر شد: بنیاد مسکن امروز کاسبی راه انداخته است، و به جای پرداختن به خدمت مردم تبدیل به یک بنگاه اقتصادی شده است و در حوزه پروژه نهضت ملی مسکن اهمال کاری بشدت صورت گرفته است که باید مدیران این مجموعه پاسخگو باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه طبق ماده ۹۴ قانون خدمات مدیریت کشور ادامه مدیریت کنونی بنیاد مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه هم اکنون غیرقانونی است، گفت: با این رویه چندان امیدوار به خانه دار شدن متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن نیستیم.

کد خبر 6241936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha