۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

در شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

اساسنامه دانشگاه بین‌المللی سوره تصویب شد

اساسنامه دانشگاه بین‌المللی سوره تصویب شد

اساسنامه دانشگاه بین‌المللی سوره در جلسه ۴۹۵ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر غلامرضا بصیرنیا دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح مصوبات جلسه ۴۹۵ این شورا اظهار داشت: در این جلسه؛ سند ملی توسعه صنایع دستی کشور و اساسنامه دانشگاه بین‌المللی سوره به تصویب رسیدند.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین اظهار داشت در جلسه مذکور؛ اساسنامه دانشگاه سوره نیز مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفت و به تصویب رسید.

طبق اساسنامه جدید؛ دانشگاه سوره با حفظ ماهیت غیردولتی- غیرانتفاعی به دانشگاهی بین‌المللی و با رسالتی خاص در حوزه‌های هنر، ادبیات، فرهنگ، رسانه، تبلیغ، ارتباطات، فناوری‌های جدید خصوصاً رسانه‌های اجتماعی و خلاقیت‌های نرم‌افزاری هنری، رسانه‌ای و شبکه ای، پیشران و آینده‌ساز مرتبط با این حوزه‌ها به‌ویژه در عرصه‌های فضای مجازی و هوش مصنوعی و نیز معماری و شهرسازی، برای آموزش و تربیت افراد در این حوزه‌ها و معطوف به رفع نیازهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور تبدیل می‌شود.

وی افزود: به عنوان مؤسسه‌ای مستقل ذیل سازمان تبلیغات اسلامی و مرتبط با حوزه هنری انقلاب اسلامی، براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم و قوانین و مقررات نظام آموزش عالی کشور فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 6241961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha