۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳

فرمانده انتظامی استان سمنان:

سارق سابقه‌دار دامغان دستگیر شد/ اعتراف به ۹۱ دزدی

سارق سابقه‌دار دامغان دستگیر شد/ اعتراف به ۹۱ دزدی

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه‌دار در دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۹۱ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای در دامغان خبر داد و ابراز کرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در دامغان بررسی موضوع به مأموران آگاهی سپرده شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات درباره این سارق بلافاصله از سوی کارآگاهان آگاهی دامغان آغاز شد، افزود: گشت زنی‌های بی وقفه و شبانه روزی مأموران و اشرافیت اطلاعاتی مأموران در نهایت سرنخ‌هایی را به دست آورد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: با شناسایی و دستگیری فردی که در قالب خرید ضایعات تعداد زیادی اموال مسروقه خریداری کرده بود، تحقیقات از فرد متهم آغاز شد.

موقوفه‌ای از اعتراف مالخر خبر داد و ابراز کرد: در نهایت مأموران موفق به شناسایی و دستگیری سارق اصلی شدند که در بازجویی‌ها به ۹۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اعتراف منهم در تحقیقات فنی مأموران به ۹۱ فقره انواع سرقت از جمله سرقت سیم و کابل برق اماکن خصوصی و دولتی و … خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان محلی شده توسط مالخر همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6241985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha