۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۳

رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار شد؛

اتخاذ رویکرد مناسب برای تعیین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی

اتخاذ رویکرد مناسب برای تعیین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی

شیراز- رئیس کل دادگستری فارس بابیان اینکه علت تأخیر در تعیین تکلیف کالاهای انبار اموال تکلیفی تکمیل فرایند رسیدگی به پرونده‌ها است، گفت: باید رویکرد مناسب برای این موضوع اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ظهر دوشنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی گفت: روند نظارت مسئولان قضائی و نظارتی بر انبارهای اموال تملیکی و تعیین تکلیف به موقع کالاها در راستای صیانت از حقوق عامه به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۹ بازدید توسط معاونین دادستان مرکز استان با حضور مدیر کل اموال تملیکی، تعزیرات و پلیس اقتصادی انجام شده است، ادامه داد: علت تأخیر در تعیین تکلیف برخی کالاها تکمیل فرایند رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی است.

موسوی افزود: لازم است رویکرد مناسبی برای تعیین تکلیف کالاها در پرونده‌هایی که مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شود، پیش‌بینی شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس نظم، ساماندهی و رعایت استانداردهای لازم در نگهداری اموال در انبارها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم ساماندهی مناسب، نگه‌داشت کالا در انبار مغایر حقوق شهروندی مردم است، بنابراین لازم است تسریع در تعیین تکلیف کالاها در اولویت قرار گیرد.

در این بازدید جواد قناعتی مدیرکل دیوان محاسبات بر لزوم تعیین تکلیف اموال قاچاق و جلوگیری از انباشت این اموال در انبارها تأکید کرد و گفت: تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین دادگستری استان، دیوان محاسبات، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان باید بیشتر شود.

کد خبر 6242189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha