۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵

آئین گرامیداشت «سیدالشهدا مقاومت» در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

آئین گرامیداشت «سیدالشهدا مقاومت» در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

شیراز- آئین گرامیداشت دبیرکل شهید حزب الله لبنان «سیدحسن نصرالله»، سردار شهید «عباس نیلفروشان» و همراهان شهیدش در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین گرامیداشت دبیرکل شهید حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله، سردار شهید عباس نیلوفرشان و همراهان شهیدش شب دوشنبه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

در این مراسم سردار یدالله یداللهی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه در جبهه مقاومت با شهادت هر فرمانده، فرمانده ای تازه نفس تر به بهترین نحو انجام وظیفه کرده است، گفت: همانگونه که سیدحسن نصرالله جای سیدعباس را به بهترین نحو پر کرد، این اتفاق به شکل مناسب رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه ما از صحنه کربلا درس می‌گیریم، افزود: در عاشورا، همه جبهه حق به شهادت رسید یا به اسارت رفت و شاید به ظاهر شکست بود، اما اسلام ما به برکت خون شهدای عاشورا ادامه پیدا کرد و در طول تاریخ‌سازی و جاری شد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس افزود: ما مطمئن هستیم خون به ناحق ریخته شده شهدای مقاومت در جنوب لبنان و غزه قهرمان موجبات نابودی هرچه سریع‌تر رژیم منحوس صهیونیستی کودک‌کش را مهیا می‌کند.

آئین گرامیداشت «سیدالشهدا مقاومت» در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

سردار یداللهی با تاکید بر اینکه قطعاً حزب‌الله قوی‌تر از روزهای گذشته است، گفت: حزب‌الله به راه خود با قدرت ادامه می‌دهد و خللی در راه این مردان خدا به وجود نخواهد آمد.

وی در پایان تصریح کرد: در بهترین زمان و مناسب‌ترین شرایط انتقام سختی از این رژیم کودک کش را گرفته می‌شود و فرماندهان و سربازان جبهه نمی‌گذارند این خون‌های پاک پایمال شود.

آئین گرامیداشت «سیدالشهدا مقاومت» در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

در ادامه این مراسم حاج مهدی سلحشور از مداحان کشوری به مرثیه خوانی و مداحی پرداخت.

کد خبر 6242232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha