۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۹

معاون شهردار نسیم شهر:

نسیم شهر به طرح بیمه در قبال پسماند خشک پیوست

نسیم شهر به طرح بیمه در قبال پسماند خشک پیوست

بهارستان- معاون خدمات شهری شهرداری نسیم شهر از اجرای طرح جدیدی که طی آن شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک به غرفه‌های مشخص شده از انواع بیمه نامه بهره‌مند می‌شوند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس احتشام عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای از اجرای طرح جدیدی طی آن شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک به غرفه‌های مشخص شده، از انواع بیمه نامه بهره‌مند می‌شوند، خبر داد.

احتشام اظهار کرد: در راستای مدیریت پسماند و حفاظت از محیط زیست، شهرداری نسیم شهر با همکاری شرکت ناجی پاک زمین، طرح نوینی را به اجرا گذاشته است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک خود مانند کاغذ، شیشه، پلاستیک و باطری را به غرفه‌های تعبیه شده در سرای محله شهرداری و مرکز مشاغل دوستدار محیط زیست واقع در میدان شهید رجایی تحویل دهند و در مقابل از انواع بیمه نامه‌های آتش سوزی منازل، کسبه، مجتمع‌های مسکونی و اداری، بیمه مسئولیت مدیر ساختمان و آسانسور بهره‌مند شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری نسیم شهر با اشاره به سایر مزایای این طرح، از جمله بیمه شخص ثالث و بدنه برای شهروندان مشارکت کننده در طرح مدیریت پسماند از مبدا خبر داد.

وی هدف از اجرای این طرح را تشویق شهروندان به تفکیک پسماند و کاهش حجم زباله‌های شهری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با استقبال شهروندان از این طرح، گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست برداشته شود.

کد خبر 6242259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha