۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰

فرماندار شهریار:

شهدای دولت بهترین الگو برای ادامه مسیر خدمت هستند

شهدای دولت بهترین الگو برای ادامه مسیر خدمت هستند

شهریار- فرماندار شهریار گفت: شهدای دولت بهترین الگو برای ادامه مسیر خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی‌نژاد شامگاه دوشنبه در چهارمین یادواره شهدای بسیج ادارات و کارمندان استان تهران که به میزبانی شهرستان شهریار در شهر وحیدیه برگزار شد، ضمن محکومیت عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان گفت: حملات وحشیانه در ضاحیه جنوبی لبنان با هدف ترور دبیرکل محترم حزب الله، شهید سید حسن نصرالله، تکمیل پازل کشتار در غزه و ترور شهید اسماعیل هنیه است.

وی با محکومیت سکوت شرم‌آور سران جهان عرب و دولت‌های هم‌پیمان آنها در جهان اسلام و مدعیان دروغین حقوق بشر، افزود: دشمن کوردل بدانند مکتب مقاومت قائم به فرد نیست که با شهادت یک نفر مقاومت هم شکسته شود و برخلاف عملیات روانی دشمن، در یک قدمی پیروزی قرار داریم و قله نزدیک است.

فرماندار شهریار در ادامه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایستادگی امروز یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، ایستادگی و آمادگی برای شهادت و شهید شدن امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

فاتحی‌نژاد شهدای دولت را عصاره اصیل انقلاب دانست و بیان کرد: شهدای دولت و بزرگانی چون شهید باهنر، شهید رجایی، شهید رئیسی، شهید امیر عبداللهیان، شهید چمران و شهید بهشتی، شهید حسن مداحی بهترین الگوها برای مسیر خدمت هستند و ساده زیستی و فداکاری این شهیدان می‌تواند سرمشق همه ما باشد.

فرماندار شهریار با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا بیان داشت: یاد و خاطره این شهیدان باید ما را به فکر می‌اندازد تا ببینیم چقدر در برابر آرمان‌های شهدا مسئول هستیم.

کد خبر 6242327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha