۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۴

رییس اداره بازرسی فرمانداری فیروزکوه:

عملکرد دستگاه های اجرایی فیروزکوه زیر ذره‌بین بازرسی قرار دارد

عملکرد دستگاه های اجرایی فیروزکوه زیر ذره‌بین بازرسی قرار دارد

فیروزکوه- رئیس اداره بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی فرمانداری فیروزکوه گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی فیروزکوه زیر ذره‌بین بازرسی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، افسانه سرخابی صبح سه شنبه در بازدید از ادارات فیروزکوه گفت: حسب دستور فرماندار، بازدید از اصناف و دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم و ارزیابی عملکرد آنهاست تا آنهایی که عملکرد خوبی دارند تشویق و کسانی که احیاناً کوتاهی کنند و عملکرد خوبی ندارند برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما بازرسی و انعکاس مشکلات به فرماندار است افزود: ادارات شهرستان باید بیشتر از استان در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

سرخابی گفت: وقتی ما به عنوان مسؤول اعلام می‌کنیم خدمتگذار مردم هستیم باید آن را نه در لفظ بلکه در عمل نشان دهیم و این خدمت را خود مردم با رضایت احساس کنند.

رئیس ارزیابی عملکرد بازرسی و امور حقوقی فرمانداری فیروزکوه، ارتباط خوب با مردم و انجام امور مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از شاخص‌های بازرسی عنوان کرد و گفت: نباید فرآیند پرونده‌ای در ادارات به طول انجامد.‌

سرخابی بیان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در پنج شاخص و چندین گرایش ارزیابی می‌کنیم و این دستورالعمل را به آنها قبلاً اعلام کردیم.

کد خبر 6242476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha