۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۸

امام جمعه خارگ:

ایران هوشمندانه عمل می‌کند

ایران هوشمندانه عمل می‌کند

بوشهر- امام جمعه خارگ گفت: قطعاً ایران هوشمندانه عمل کرده و خواهد کرد و در میدان است، ایران سنگ در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله و همراهان در جزیره خارگ اظهار داشت: راهبرد قرآنی در مواجهه با کفار حربی تنها راه تمام شدن خصومت ظالمین و مستکبرین این است که بفهمند اگر در برابر دین و فرهنگ و پیشرفت شما بایستند، شما در برابر همه دنیای آنها خواهید ایستاد.

وی افزود: خداوند مدافع مؤمنین است. اگر مؤمنین به صحنه نبرد آمده‌اند نه از سر ماجراجویی و زیاده خواهی که از خدای متعال اذن گرفته‌اند که در برابر ظالمین بایستند و خداوند نیز پشتیبانی خود را اعلام کرده است. مؤمنین در جنگ با کفار یدالله اند و به نیابت از او وارد میدان شده‌اند.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: در جنگ با دشمن، کمی افراد و امکانات را بهانه نکنید و عقب ننشینید. در منطق قرآنی، پیروزی در برتری تکنولوژیکی و فرونی نیروی رزمی قرار داده نشده است. همه امور در دست خداست و خدا وعده کرده است که کسانی که مخلصانه و شجاعانه پای مبارزه با باطل می‌ایستند و در این مسیر، صبر می‌کنند و از هیبت جالوتی دشمن نهراسند و به خدای متعال تکیه کنند، خدای متعال گروه کوچک مؤمنین را در برابر دشمن دارای جاه و جلال ثبات قدم می‌دهد و یاری می‌کند و نصرت می‌بخشد.

حجت الاسلام کارگر گفت: از نفوذ در دستگاه‌های سیاسی باید ترسید، قطعاً ایران هوشمندانه عمل کرده و خواهد کرد و در میدان است، ایران سنگ در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرد. یمنی‌ها را صاحب فناوری موشک هایپر سونیک کرد و جوانان عراقی را شجاعت و مقاومت آموخت.

وی تاکید کرد: کسی بر اریکه قدرت نمی‌تواند بنشیند مگر غیریت هویت خود را درست تشخیص بدهد نمی‌توان با هوسرانی پیروز میدان شد.

وی خاطرنشان کرد: این علائم را به فال نیک می‌گیریم و خود را برای نبرد نهایی حجت بن الحسن و گستردگی عدالت آماده خواهیم کرد، بر اساس قرآن و اهل بین مسیر خود را ادامه خواهیم داد و در زیر پرچم ولایت تا نابود جهان کفر ذره‌ای خاموش نخواهیم نشست

کد خبر 6242479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha