۱۵ شهید و زخمی از اعضای یک خانواده در حمله به لبنان

۱۵ شهید و زخمی از اعضای یک خانواده در حمله به لبنان

خبرگزاری رسمی لبنان از شهادت تعدادی از غیرنظامیان این کشور و زخمی شدن تعدادی دیگر در جدیدترین تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، خبرگزاری لبنان اعلام کرد که در جریان هدف قرار گرفتن منطقه الداودیه جنوبی دست کم ۱۰ تن از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

در پی این حمله وحشیانه پنج تن دیگر از اعضای همان خانواده زخمی شدند. ساعاتی قبل منابع خبری از تداوم حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب و غرب لبنان خبر دادند.

رسانه‌های محلی در لبنان بامداد امروز از شنیده شدن صدای انفجار در صیدا خبر دادند. همچنین گزارش‌ها حاکی از حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه عین الحلوه است.

اردوگاه عین الحلوه در شرق شهر صیدا میزبان خیل کثیری از آوارگان فلسطینی مقیم لبنان است.

کد خبر 6242507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP AE ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 0
      ببینید برای من قابل درکه هیچ کشوری در منطقه خواهان ضرر منافع ملی خود نیست اما خوب راه حل با گفتگو با کشورهای همسایه زیاده نباید نگران باشند نباید در حمایت از ملت اسلامی بترسند و تن به هر چیزی که غرب این رژیم جنایتکار می خواهد بدهند .
    • NP AE ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      کشورهای منطقه در اتحاد با هم می توانند با فشار اقتصادی خیلی از امت ها کودکان رو در مقابل نسل کشی توسط این رژیم در دفاع از امت حمایت کنندکافیه گفتگو جلسات منطقه ای با مقامات بلند پایه راه حل ها برای جایگزین اقتصاد به جای قرارداد با این رژیم نسل کش مطرح بشه قرداد با نسل کش لغو منحل گردد .