۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴

نماینده مردم خاش در مجلس:

سیاست های غلط بانک مرکزی باعث کاهش ارزش پولی ملی شده است

سیاست های غلط بانک مرکزی باعث کاهش ارزش پولی ملی شده است

یک نماینده مجلس با انتقاد از سیاست های بانک مرکزی گفت: اقدامات غلط بانک مرکزی باعث تشدید تورم و کاهش ارزش پول ملی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کرد در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تأمین و تخصیص نیازهای ارزی واحدهای صنعتی و تولیدی کشور گفت: متأسفانه سیاست‌های غلط بانک مرکزی منجر به کاهش ارزش پول ملی شده و سفره مردم کوچک شده و تورم سر به فلک کشیده است.

وی در ادامه گفت: تولیدکنندگان برای ثبت سفارش و تأمین ارز از بانک مرکزی به شدت در سختی هستند و مدیران دولتی هم به شدت درگیر بروکراسی شده اند و نمی‌توانند فرایندهای تولیدی خود را به خوبی و به موقع پیش ببرند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأمین ارز واحدهای تولیدی با سهولت انجام نمی‌شود، تصریح کرد: از سوی دیگر تولیدکنندگان به خوبی نمی‌توانند با مسئولان بانک مرکزی ارتباط بگیرند و باید شرایطی فراهم شود تا آنها بتوانند به صورت آسان‌تری با این بخش ارتباط گرفته و مشکلات خود را مرتفع کنند.

وی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید حامی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان باشد تا ناترازی هایی که در این حوزه وجود دارد از بین برود. ارز نیمایی باید به تولیدکنندگان به صورت یکسان داده شود.

کد خبر 6242621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha