۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت در تمامی شهرهای فارس

برگزاری راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت در تمامی شهرهای فارس

شیراز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: چهارشنبه ۱۱ مهر راهپیمایی سراسری حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان در تمامی ۷۰ شهر استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک‌مکان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی سراسری اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در تمام ۷۰ شهر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی فردا چهارشنبه، ۱۱ مهرماه در تمام کشور برگزار خواهد شد، ادامه داد: ساعت برگزاری این راهپیمایی در هر استان و همچنین هر شهرستان استان فارس متفاوت است.

ملک‌مکان با اشاره به اینکه راهپیمایی مذکور با چند هدف در سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، اعلام انزجار و تنفر از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی، اعلام حمایت از جبهه مقاومت و به خصوص حزب‌الله لبنان و مردم بی دفاع غزه و درخواست از مسئولان برای انتقام فوری از رژیم صهیونیستی از جمله اهداف برگزاری این راهپیمایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: این راهپیمایی در شیراز از ساعت ۱۶:۳۰ چهارشنبه ۱۱ مهرماه از میدان شهدا آغاز و به سمت چهار راه پیروزی، خیابان ۹ دی و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6242792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha