۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰

مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

یزد- مراسم شورعاطفه‌ها با شعار «آینده ساز باشیم» با جمعی از مسئولان و دانش آموزان در تمامی مدارس بهاباد و به صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد شهید مدنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ مدیر آموزش و پرورش بهاباد در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تسلیت شهادت رهبر جبهه مقاومت، سیدحسن نصرالله و دیگر همراهانش در پی جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: مراسم شور عاطفه ها هر سال همزمان با آغاز سال تحصیلی بر اساس توصیه پیشوایان دینی و ائمه اطهار (ع) به احسان و نیکوکاری، در مدارس برگزار می شود که قابل تحسین است.

علیرضا قطب الدینی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در راستای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند، موجب می‌شود هیچ کودکی به دلیل نبود پوشاک، لوازم التحریر و کتاب از مدرسه و تحصیل باز نماند.

مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

رئیس کمیته امداد بهاباد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند گفت: پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها از سوی کمیته امداد و اداره آموزش و پرورش برای جمع آوری کمک‌های مردم نوعدوست برپا شده است.

امام جمعه بهاباد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کمک و احسان به دیگران از نگاه قرآن در جامعه اسلامی عنوان کرد: شور عاطفه‌ها از جمله اقدام‌ها و برنامه‌های ارزشمند فرهنگی است که همه ساله با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در راستای حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی‌اکبر ابرهیمی بشکانی بیان کرد: باید محبت و دوستی را در خود حفظ و آن را به دیگران را منتقل کرد، عاطفه و محبت تنها برای فقر نیست بلکه جایی که ظلم می‌بینیم هم باید عاطفه به جوش آید.

مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

وی با اشاره به ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل در لبنان، غزه و فلسطین گفت: در غزه، فلسطین و لبنان بدترین جنایات می‌شود، نباید گفت این‌ها به ما چه ارتباطی دارد، بلکه عاطفه انسانی این است که انسان در همه عرصه‌ها به یاد مظلومان و مبارزه با ظلم باشد.

بشکانی همچنین اظهار امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی در این روزها به یاری کودکان و نوجوانان نیازمند بشتابند و در آغاز سال تحصیلی جدید، زمینه‌ساز شادی این کودکان، همانند کودکان خود باشند.

مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

در این مراسم مسئولان و دانش آموزان، کمک‌های اعطایی خود را در صندوق شور عاطفه‌ها انداختند.

پایان مسئولان ودانش آموزان پاکت های کمک خود به دانش آموزان نیازمند را در صندوق شور عاطفه‌ها انداختند.

کد خبر 6242794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha