۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

شهردار هفشجان مطرح کرد؛

ضرورت زیباسازی بلوارها در شهر هفشجان

ضرورت زیباسازی بلوارها در شهر هفشجان

شهرکرد- شهردار هفشجان گفت: زیباسازی بلوارها و روشنایی جاده دسترسی مجموعه گردشگری چشمه زنه از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

داوود رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه زیباسازی بلوارها و روشنایی جاده دسترسی مجموعه گردشگری چشمه زنه از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد اظهار داشت: این پایه چراغ‌ها به منظور زیباسازی و روشنایی بلوار جهان‌بین ورودی مجموعه گردشگری چشمه زنه نصب شده.

شهردار شهرکرد با اعلام این خبر افزود؛ تقویت روشنایی و زیباسازی این بلوار از چند ماه گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود که پس از کابل کشی و زیرسازی عملیات جانمایی و نصب آنها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نصب چراغ‌ها تأثیر بسزایی در زیبایی بلوار و تأمین روشنایی جاده مجموعه گردشگری چشمه زنه دارد اظهار داشت: تأمین روشنایی مطلوب و به تبع آن تأمین امنیت تردد برای شهروندان، عمده ترین هدف اجرای این پروژه است.

رشیدی بیان داشت: پروژه روشنایی بلوار جهانبین در جهت رفاه حال شهروندان و کاهش حوادث احتمالی انجام شده و با نصب چراغ بر روی پایه‌ها، روشنایی جاده دسترسی به مجموعه گردشگری چشمه زنه تأمین می‌گردد.

وی از تمامی مالکینی که جهت تعریض جاده مجموعه گردشگری چشمه زنه (بلوار جهان‌بین) با شهرداری همکاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 6242880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha