۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد؛

اعزام مبلغ در سطح استان اصفهان با هدف جهاد تبیین اندیشه مقاومت

اعزام مبلغ در سطح استان اصفهان با هدف جهاد تبیین اندیشه مقاومت

اصفهان- معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اعزام مبلغان به سراسر استان اصفهان به منظور تبیین اندیشه مقاومت انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مهم‌ترین نیاز جبهه مقاومت در زمان کنونی افزایش امید و امیدآفرینی در جامعه است، اظهار داشت: این اعزام به مدت ۵ روز با محوریت جهاد تبیین و امید آفرینی ویژه مبلغان خواهر و برادر به سراسر استان اصفهان بوده و اتمام این برنامه مصادف با سالروز طوفان الاقصی است.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند «سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.» گفت: یکی دیگر از اهداف این اعزام تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان بر جبهه مقاومت است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در این طرح برای ۷ منطقه حاشیه نشین شهر اصفهان برنامه‌های ویژه‌ای توسط گروه‌های تبلیغی مانند نشست‌های بصیرتی، جلسات پرسش و پاسخ و… با همکاری پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی مستقر در این مناطق برنامه ریزی و در حال اجرا است.

کد خبر 6242888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha