۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴

شهردار بوشهر:

خدمات الکترونیک شهرسازی در بوشهر افزایش می‌یابد

خدمات الکترونیک شهرسازی در بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- شهردار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، خدمات الکترونیک شهرسازی در بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه بومی «امور مهندسین ناظر و مجریان ذی‌صلاح» با هدف بهینه‌سازی مدیریت اطلاعات مهندسین و نظارت بر پروژه‌های ساختمانی طراحی شده است و به شکل قابل توجهی کیفیت و سرعت خدمات شهرسازی را ارتقا خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه سامانه جدید، تمام فرآیندهای مربوط به مهندسین ناظر، از جمله ارجاع کار به آنان، ثبت گزارشات مرحله‌ای و نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان را به صورت الکترونیکی و خودکار انجام می‌دهد، ادامه داد: این تحول مهم نه تنها به کاهش مراجعات حضوری شهروندان کمک می‌کند، بلکه امکان برخورد سریع‌تر با تخلفات ساختمانی را نیز فراهم می‌آورد.

حیدری ادامه داد: یکی از ویژگی‌های برجسته این سامانه، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع برای مهندسین ناظر و مجریان ذی‌صلاح است که به شهرداری بوشهر امکان می‌دهد تا سوابق و صلاحیت‌های مهندسین را به دقت کنترل و مدیریت کند.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: این سامانه به مهندسین اجازه می‌دهد تا گزارشات خود را در هر لحظه و بدون نیاز به مراجعه حضوری، به صورت آنلاین ارسال و پیگیری کنند.

مدیریت یکپارچه اسناد و گزارشات، دسترسی سریع به اطلاعات و بهبود فرآیندهای نظارتی از دیگر مزایای این سیستم جدید است که برای توسعه خدمات الکترونیک شهر بوشهر نقشی کلیدی خواهد داشت.

کد خبر 6242945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha