۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴

احمدیان:

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تک اقدام نخواهد بود

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تک اقدام نخواهد بود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد. این حادثه و تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه واکنش دشمن و از آن روز تا به امروز دشمن در حال واکنش است نه در حال کنش.

احمدیان خاطرنشان کرد: دشمن در وضعیت استیصال است و تلاش می‌کند از طریق عملیات روانی که متکی بر چند عملیات ترور است، خودش را موفق نشان بدهد اما موفقیتی برای او وجود ندارد. دیشب در عملیات محدود و به اصطلاح خودشان زمینی که آغاز کردند بلافاصله عقب نشینی کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است و شکست از آن دشمن خواهد بود. سید حسن نصرالله با شهادت خودش پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزاز درآورد. خون شهید سید حسن نصرالله جهاد و مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد.

وی افزود: یقیناً رهبری حزب‌الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله با دست بازتر و با حمایت الهی با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب الله قهرمان بیش از گذشته خواهد درخشید. با شهادت رهبران الهی در کار حزب الله خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به قدرت رزم حزب الله وارد نشده است.

احمدیان تصریح کرد: ما هم همانگونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت کنیم، این وظیفه را ما کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم، چون بر مبنای یک اعتقاد و یک آرمان مشترک این همکاری شکل گرفته است.

کد خبر 6242947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha