۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰

سرهنگ نظری خبر داد؛

کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی با رسید جعلی

کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی با رسید جعلی

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تلاش مأموران کلانتری ابوذر کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه رسیدهای جعلی ۳۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایات شهروندی مبنی بر کلاهبرداری با رسید جعلی، عوامل کلانتری ۱۶۱ ابوذر دست به کار شدند.

وی بیان کرد: مأموران در تحقیقات خود متوجه شدند که متهم با شناسایی افرادی که قصد فروش خودرو دارند در ساعات پایانی وقت اداری اقدام به معامله با فروشندگان خودرو کرده و با ارائه رسیدهای جعلی به شهروندانی بدون پرداخت ریالی از مبلغ قرارداد تنظیمی، خودروی آنها را خریداری و بدین ترتیب مرتکب کلاهبرداری می‌شد.

این مقام انتظامی اعلام داشت: با مراجعه مأموران به محل انعقاد قرارداد و تحقیقات در محدوده جغرافیای جرم، موفق شدند متهم را شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند متهم را حین انجام معامله با شهروندی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: تا کنون ۲۰ نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند. متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرایم احتمالی، تحویل پلیس آگاهی شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی خودروهای مال باختگان را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6242948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha