۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹

سرهنگ طرهانی خبر داد؛

پلیس شهر ری، اراذل و اوباش را زمینگیر کرد

پلیس شهر ری، اراذل و اوباش را زمینگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵ شرور سابقه دار و عاملان تخریب خودرو شهروندان، که اقدام به درگیری و تخریب اموال عمومی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تاریخ یکم مهر ماه ساعت یک بامداد مبنی بر وقوع یک مورد قمه کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و تخریب اموال شهروندان واقع در خیابان شهادت محله دولت آباد که مأموران انتظامی بلافاصله به محل مراجعه که مشاهده کردند پنج تن اوباش در حال تخریب شیشه‌های خودرو شهروندان، عربده کشی می‌باشند که با اقتدار در یک اقدام ضربتی سه شرور را در صحنه دستگیر کردند.

وی افزود: ۲ تن از اوباش که جز عاملان اصلی بودند با سوءاستفاده از تاریکی هوا از صحنه متواری شدند که اقدامات اطلاعاتی و تخصصی برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در هشتم مهرماه امسال مخفیگاهشان شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر و ۲ قبضه سلاح سرد از مخفیگاهشان کشف و به پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام و با دستور قضائی ۲ متهم اصلی برای بازسازی صحنه به محل جرم اعزام و ضمن بازسازی صحنه متهمان در مقابل شهروندان اظهار ندامت و پشیمانی کرده که شهروندان نیز با مراجعه به پلیس از اقدام به موقع و برخورد قاطعانه تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ طرهانی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت با تمام توان و تجهیزات در اختیار اقدام خواهند کرد.

کد خبر 6242962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha