۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان خبر داد ؛

انتشار فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری بانوی خستگی‌ناپذیر

انتشار فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری بانوی خستگی‌ناپذیر

همدان ـ معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری بانوی خستگی‌ناپذیر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم جان‌جان پیش از ظهر سه‌شنبه در کارگروه فرهنگ و هنر از انتشار فراخوان جشنواره ملی، فرهنگی و هنری در حوزه زن، حماسه و آرمان‌های انقلاب بانوی خستگی‌ناپذیر خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناخت توانمندی‌های فرهنگی و ادبی بانوان در حوزه انقلاب اسلامی ویژه عموم بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای جشنواره افزود: بانو دباغ و الگوی سوم زن مسلمان، بانو دباغ و مقاومت و ایستادگی، بانو دباغ و زن تراز انقلاب اسلامی و بانو دباغ و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شماری از محورهای این جشنواره است.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان بانو دباغ در نگاه امامین انقلاب، بانو دباغ و سیره فرهنگی اجتماعی، بانو دباغ و مبارزات سیاسی و انقلابی، بانو دباغ در گفتمان‌های پس از انقلاب، بانو دباغ و سیره مدیریتی و بانو دباغ و سبک زندگی فردی و خانوادگی را از دیگر محورهای جشنواره دانست.

وی همچنین اضافه کرد: اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند در قالب‌های داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، شعر، دلنوشته، نمایشنامه نویسی، مستندسازی، نشریه الکترونیکی و روایتگری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جان‌جان با اشاره به شیوه ارسال آثار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به آدرس @asrezohor1400 یا به صورت فیزیکی و از طریق پست به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ اعلام کرد و یادآور شد: همچنین اصحاب فرهنگ و هنر به منظور دریافت شیوه‌نامه جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به کانال معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در پیام‌رسان ایتا به آدرسhttps://eitaa.com/mobaleghindaneshamoohktehhmd مراجعه کنند.

کد خبر 6242988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha