۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲

با صدور بیانیه‌ای؛

دفتر نشر فرهنگ اسلامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

دفتر نشر فرهنگ اسلامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

دفتر نشر فرهنگ اسلامی و جشنواره داستان‌نویسی خاتم به مناسب شهادت سید حسن نصرالله بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر نشر فرهنگ اسلامی و دبیرخانه جشنواره خاتم به مناسب شهادت سید حسن نصرالله بیانیه‌ای صادر کرد.

مشروح متن این بیانیه در ادامه می‌آید؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پرچمدار مقاومت، سید حسن نصرالله، سال‌ها بود که شهید شده بود! سال‌ها بود که به خودش نیندیشیده بود و چیزی به نام خود نمی‌شناخت. سال‌ها بود که شعله عشقی اهورایی بر دل و جانش نشسته بود و آشفته از این همه ظلم دیر پا، بانگ برآورده بود: «اَلَیسَ الصُبحُ بقریب؟»

سید مقاومت، اهل معرفت بود؛ اهل سرزمین نور بود و ایمان؛ مرزدار و پاسدار حرمت قرآن. جز حق نمی‌دید و جز حق نمی‌شنید؛ جز حق نمی‌گفت و جز به امت اسلام نمی‌اندیشید. شیراوژن لبنان بود؛ دلاور مرد مرزهای دین بود و حامی قبله اول مسلمین، سرزمین قدس، فلسطین.

دلشوره مردم مظلوم غزه را داشت؛ دلش برای بچه‌های زخمی و عطشان، و مادران آواره و گریان غزه چنان می‌سوخت که بغض پنهانش بسان آتشفشانی از جنس حماسه و فریاد، بر سر آتش‌افزوزان معرکه ظلم فوران می‌کرد و صدای دادخواهی‌اش به گوش جهانیان می‌رسید و جواب جهانی «ایها المسلمون اتّحدوا» می‌شنید.

فلسطین را دوست داشت، آن‌گونه که حماسه‌سازانش را جُندالله می‌دید و یاران خودش را حزب‌الله!

بیت‌المقدس و حَیفا، و چه صور و صیدا در نظرش یکی بود، چرا که فقط به امت واحده می‌اندیشید و به پیروی از راه و روش پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی (ص)، اتحاد مسلمین را رمز و راز پیروزی می‌دانست.

و چه نفرتی داشت از خون‌آشامان صهیون، و سال‌ها بود که با همرزمانش، چنگ بر گلوی آنان کشیده بود و چه فریادهای مرگ‌آور که بر سر ایالات متحده در رذالت، زده بود.

و چنین بود و چنین شد که روبهان صهیونی به امضای گرگ جهانخوار، قصد جانش کردند، به این خیال و وهم که حزب‌الله ناکام و کار سید تمام شد؛ غافل از آنکه خون مطهر سید نصرالله و یارانش، خاک لبنان و فلسطین را چنان آبیاری خواهد کرد که دیگر بار شکوفه‌های سرخ بر شاخسار درختان تشنه لب خواهد رویید؛ عطر جانبازی دلاوران مسلمان در سراسر دیار زیتون خواهد پیچید؛ سلحشوران منتقم بر خواهند خاست، و آن وقت است که دستان یداللهی از آستین حیدریان زمان بیرون خواهد آمد و شمشیر انتقام مستضعفان بر گردن اولین و آخرین دشمنان خدا خواهد نشست.

اینک شمارش معکوس نابودی اسرائیل، با صدای بلند و رسای شهیدان قدس آغاز شده است.

باش تا صبح دولتش بدمد کاین هنوز از نتایج سحر است.

کد خبر 6242993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha