۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی رسانه:

اسرائیل تمام هیمنه آمریکا بود که هفت اکتبر به زمین زده شد

اسرائیل تمام هیمنه آمریکا بود که هفت اکتبر به زمین زده شد

گرگان- کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی رسانه گفت: اسرائیل تمام هیمنه آمریکا بود که هفت اکتبر توسط جبهه مقاومت به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌اله قنبری ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله که با حضور انقلابی و ولایت مدار گلستان در مصلای وحدت گرگان برگزار شد، شرایط این روزها را بسیار استثنایی دانست و اظهار کرد: با توجه اتفاق‌های رخ داده نباید نسبت به تکلیف خود غفلت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله یک اتفاق تلخ و ناگواری بود، افزود: این اتفاق موضوع بعیدی نبود و این شهید از همان روزهای ابتدای فعالیت خود شهادت را رفیق راه خود می‌دانست و این اتفاق مبارک برازنده شهید بود.

قنبری با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه به فرمان سران آمریکا به شهادت رسیدند، ادامه داد: از هفتم اکتبر سال گذشته و بعد از حماسه شگفت‌انگیز و اعجاب‌آور رزمندگان قهرمان فلسطینی در روی این کره زمین موجودیتی به نام رژیم اشغالگر قدس وجود نداشت.

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی رسانه با بیان اینکه در هفتم اکتبر نظام یهود در هم شکست و فرو پاشید، اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا و سران ایالات متحده وارد سرزمین مقدس اسلام شدند و رسماً ابتکار عمل را به دست گرفتند، و پیشرفته‌ترین جنگ‌افزارها، ویرانگرترین و مدرن‌ترین وسایل تخریب و مهمات را علیه مردم مظلوم به کار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هدف خود را معین کرده و برای اهداف خود برنامه ریزی کرده بود چرا که اگر آن‌ها می‌ماندند و سکوت می‌کردند این به معنای فروپاشی نظام سلطه بود.

قنبری اظهار کرد: اسرائیل تمام هیمنه آمریکا بود که هفت اکتبر توسط جبهه مقاومت به زمین زده شد.

کد خبر 6243001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      تمام مردم غزه در حال مرگند قحطی گرسنگی بی سرپناهی و در بدری اخر هفت اکتبر برای مردم غزه است ایا کسی زنده خواهد ماند