۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹

سرپرست میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

گردشگری سینوسی یکی از مشکلات استان است/ انتقاد از مبلمان شهری

گردشگری سینوسی یکی از مشکلات استان است/ انتقاد از مبلمان شهری

یاسوج_ سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گردشگری سینوسی یکی از مشکلات استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی امیرحسینی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: یکی از مشکلات گردشگری استان، فعالیت سینوسی و دارای افت و خیز است.

وی با بیان اینکه تحقق گردشگری پایدار لازمه توسعه این محور است، تصریح کرد: گردشگری با نگاه همه جانبه و غیرفصلی باید اولویت اول استان شود.

امیر حسینی حرکت بسیاری از رویدادهای گردشگری _ نمایشگاهی استان به سمت روتین شدن را یک آسیب دانست و گفت: باید یک تحول محسوس با هم افزایی بین بخشی و هم اندیشی با رسانه‌ها شکل بگیرد.

سرپرست میراث فرهنگی استان به تحقق فضای امن برای حضور گردشگران به عنوان یکی از شاخص‌های تحقق توسعه گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: بازخورد گیری از رویدادهای ملی _ نمایشگاهی با نگاهی جدید یک نیاز است.

گردشگری سینوسی یکی از مشکلات استان است/ انتقاد از مبلمان شهری

امیرحسینی گفت: در سطح ملی نیروهای توانمندی داریم و باید از توان نمایندگان استان برای رشد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان استفاده کرد.

امیر حسینی با اشاره به لزوم تحول در برخی محورهای گردشگری، تصریح کرد: اگر ظرفیت‌های مانند بلادشاپور به سرانجام برسد، تحول بینظیری در منطقه ایجاد می‌کند.

امیر حسینی از وضعیت مبلمان شهری نیز انتقاد کرد و گفت: برای گردشگر مبلمان، بازار و زیرساخت‌ها مهم است.

وی خاطرنشان کرد: برخی استان‌ها از تپه‌های خشک ظرفیت گردشگری می‌سازند، اما پارک جنگلی یاسوج با آن پتانسیل خوب، چه بهره‌ای در محور گردشگری داشته است؟.

کد خبر 6243012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha